Må skryte litt av sluttplasseringa på fredag
Personlig beste var 11. på fredag formiddag før NANO snudde.
Svinepels. Jeg sliter med å holde følge
Nærmer seg innspurten nå!
Når axa rapporten kommer er det topp 10 ass!
Uten en eneste trade. Kjøpte bare tre aksjer jeg hadde ståltro på i februar. Det enkle er ofte det beste:)
Oi, klarte målet mitt om topp 10!
Har også lite aktivitetet. Sjekka 2-3 ganger om dagen og kanskje bytta ut en aksje eller to.
Har hatt 20-40k i cash i flere dager og.
Godt det gikk til helvete i NM i dag også. Fml
Jeg er veldig fornøyd med å havne på øvre halvdel etter den avslutningen jeg fikk med PCIB og Funcom i dag.
Gratulerer @gamer @sparkonge @FreddyG @Hakon med flere med flott plassering!
Takk, er veldig fornøyd selv om jeg ikke klarte målet mitt om å holde meg på førstesida (topp 25).
Men når jeg startet hadde jeg ikke noe som helst forhåpninger om å i hele tatt være i topp 1000.
Endte opp på 33. plass og 2. plass i gruppa etter en katastrofal dag og mislykka forsøk på å hente inn.
Toppen var 7. plass i går, og hadde jeg solgt alt da hadde jeg faktisk hatt plass på pallen nå
Var oppe på 12tusen ett eller Anna for noen dager siden, tatt store skanser og løpt etter rally aksjer i håp om kjappe prosenter, total feilslått taktikk.
Men også samme taktikk eg brukte i starten av blrskarieren og tapte noen hundre k rett i dass før nye “strategiske grep” ble gjort, bl.a å kutte ut high risk
12677, stolt av den plasseringen. Bra at PCIB og Funcom gikk i dass sista dag.
Så, her er ståa for Tekinvestor-gruppa:
Tipper det er flere enn meg som gikk litt i minus pga Funcom
Digg å sitte med Funcom og PCIB i dag ja.
Har riktignok bare vært inne og gjort 2 handler etter 2. februar, så kan vel ikke si at jeg har vært veldig hands on, uansett kjipt å ende i minus her. Hadde trua en god stund.
Hva var aksjenm-nicket ditt?
Endte bare opp med tre aksjer som jeg kjøpte og så gjorde jeg ingenting. I virkligheten snittet jeg ned i Natto og økte og reduserte i Funcom (med tap). Kitron har jeg bare holdt på, tipper jeg blir sittende godt ut i 2017.
sappelapp Har faktisk gjort det bedre i aksjenm enn i virkeligheten. Ganske mange kjøp og salg i år, men tok litt mer risk der.
Gratulerer!