Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2017

Må skryte litt av sluttplasseringa på fredag :grin:
Personlig beste var 11. på fredag formiddag før NANO snudde.

8 Likes

Svinepels. Jeg sliter med å holde følge :frowning:

2 Likes

Nærmer seg innspurten nå! :smiley:

3 Likes

Når axa rapporten kommer er det topp 10 ass!

3 Likes

Laster opp…

Uten en eneste trade. Kjøpte bare tre aksjer jeg hadde ståltro på i februar. Det enkle er ofte det beste:)

5 Likes

Oi, klarte målet mitt om topp 10!

Har også lite aktivitetet. Sjekka 2-3 ganger om dagen og kanskje bytta ut en aksje eller to.
Har hatt 20-40k i cash i flere dager og.

8 Likes

Godt det gikk til helvete i NM i dag også. Fml

Jeg er veldig fornøyd med å havne på øvre halvdel etter den avslutningen jeg fikk med PCIB og Funcom i dag.

Gratulerer @gamer @sparkonge @FreddyG @Hakon med flere med flott plassering!

8 Likes

Fornøyd med ikke å ha kommet sist i tekinvestor gruppa jeg… @Kronn :grin:

6 Likes

Takk, er veldig fornøyd selv om jeg ikke klarte målet mitt om å holde meg på førstesida (topp 25).
Men når jeg startet hadde jeg ikke noe som helst forhåpninger om å i hele tatt være i topp 1000.

Endte opp på 33. plass og 2. plass i gruppa etter en katastrofal dag og mislykka forsøk på å hente inn.
Toppen var 7. plass i går, og hadde jeg solgt alt da hadde jeg faktisk hatt plass på pallen nå :joy:

6 Likes

Var oppe på 12tusen ett eller Anna for noen dager siden, tatt store skanser og løpt etter rally aksjer i håp om kjappe prosenter, total feilslått taktikk.
Men også samme taktikk eg brukte i starten av blrskarieren og tapte noen hundre k rett i dass før nye “strategiske grep” ble gjort, bl.a å kutte ut high risk

12677, stolt av den plasseringen. Bra at PCIB og Funcom gikk i dass sista dag. :clap:

Så, her er ståa for Tekinvestor-gruppa:

Tipper det er flere enn meg som gikk litt i minus pga Funcom :smiley:

5 Likes

Digg å sitte med Funcom og PCIB i dag ja.
Har riktignok bare vært inne og gjort 2 handler etter 2. februar, så kan vel ikke si at jeg har vært veldig hands on, uansett kjipt å ende i minus her. Hadde trua en god stund.

1 Like

Trodde du skulle ta meg igjen @Christian, men det får bli neste år :slight_smile:

Hva var aksjenm-nicket ditt?

Endte bare opp med tre aksjer som jeg kjøpte og så gjorde jeg ingenting. I virkligheten snittet jeg ned i Natto og økte og reduserte i Funcom (med tap). Kitron har jeg bare holdt på, tipper jeg blir sittende godt ut i 2017. :smiley:

1 Like

sappelapp :wink: Har faktisk gjort det bedre i aksjenm enn i virkeligheten. Ganske mange kjøp og salg i år, men tok litt mer risk der.

2 Likes

Gratulerer! :grin: