Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2019

Da er påmelding til Aksje-NM 2019 åpen. Håper mange her inne deltar :slight_smile:

8 Likes

Har laget bruker, men det blir ikke så mange handler på meg sikkert. Men er nå med.

4 Likes
1 Like

Første gang jeg blir med i år. Blir nok ikke mange handlene på meg, men så lenge jeg ikke går på en skikkelig smell før dag tre sier jeg meg fornøyd.

2 Likes

Min beste plassering var topp 500 - men det var en av ukene, ikke overall. Håper å kunne komme på topp 1000 i år :smile: - kjøpte litt NAS og NEL, så får vi se hvordan det går :wink:

1 Like

Mekker du en TI gruppe for de som vil være med, så vi kan “konkurere” litt innbyrdes? :stuck_out_tongue:

Har nå opprettet en gruppe TekInvestor

Bli med ved å skrive koden

WHgjEOLRdNyBLp2qG

Untitled

5 Likes

Jeg kom på andreplass en uke for et par år siden :slight_smile:

4 Likes

Jeg bruker egentlig å ligge best plassert frem til jeg har kjøpt noe :roll_eyes:

12 Likes

Litt irriterende at det ikke går an å gå all in på en aksje.

1 Like

Enig, men slik har konkurransen desverre alltid vært. De vil vel ikke oppfordre til gambling :smile:

Tenkte å kjøpe nano for alt.

#sisteplass

1 Like

Føler jeg har mine ord i behold :stuck_out_tongue_closed_eyes: Nr 16 av 18 på Tek-listen nå.

1 Like

Kult, slengte meg på :+1:

1 Like

Har ikke satt meg inn i reglene, er det ubegrenset antall handler som kan gjøres?

ja, men du kan ikke “omsette” for over 25% av dagens handel i en aksje tror jeg det er.

Finns det någon app för detta ? Helt hopplöst att logga in. Har startat igår är inloggad på e24 men tydligen inte aksjenm som man blir utloggad på stup i kvarten.

1 Like

Takker, da er jeg med.

1 Like

En deltaker kan kun handle i et instrument tilsvarende 25 prosent av egen porteføljes verdi.

Daglig handel i et instrument, inkludert både kjøp og salg, kan ikke omfatte mer enn 10 prosent av gjennomsnittlig daglig omsetning av instrumentet over de siste 10 handelsdagene.

1 Like

10% var det ja :+1: