Da er påmelding til Aksje-NM 2019 åpen. Håper mange her inne deltar
Har laget bruker, men det blir ikke så mange handler på meg sikkert. Men er nå med.
Første gang jeg blir med i år. Blir nok ikke mange handlene på meg, men så lenge jeg ikke går på en skikkelig smell før dag tre sier jeg meg fornøyd.
Min beste plassering var topp 500 - men det var en av ukene, ikke overall. Håper å kunne komme på topp 1000 i år - kjøpte litt NAS og NEL, så får vi se hvordan det går
Mekker du en TI gruppe for de som vil være med, så vi kan “konkurere” litt innbyrdes?
Har nå opprettet en gruppe TekInvestor
Bli med ved å skrive koden
WHgjEOLRdNyBLp2qG
Jeg kom på andreplass en uke for et par år siden
Jeg bruker egentlig å ligge best plassert frem til jeg har kjøpt noe
Litt irriterende at det ikke går an å gå all in på en aksje.
Enig, men slik har konkurransen desverre alltid vært. De vil vel ikke oppfordre til gambling
Tenkte å kjøpe nano for alt.
#sisteplass
Føler jeg har mine ord i behold Nr 16 av 18 på Tek-listen nå.
Kult, slengte meg på
Har ikke satt meg inn i reglene, er det ubegrenset antall handler som kan gjøres?
ja, men du kan ikke “omsette” for over 25% av dagens handel i en aksje tror jeg det er.
Finns det någon app för detta ? Helt hopplöst att logga in. Har startat igår är inloggad på e24 men tydligen inte aksjenm som man blir utloggad på stup i kvarten.
Takker, da er jeg med.
En deltaker kan kun handle i et instrument tilsvarende 25 prosent av egen porteføljes verdi.
Daglig handel i et instrument, inkludert både kjøp og salg, kan ikke omfatte mer enn 10 prosent av gjennomsnittlig daglig omsetning av instrumentet over de siste 10 handelsdagene.
10% var det ja