Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2019

vi brljerer her @Nocturne :joy:

image

1 Like

Shit, har glemt den helt ut :smile: Må inn og selge litt :smile:

Eg låg lå på rundt 10 prosent igår men ble for grådig og dermed mistet eg gevinsten, litt som onganle dager med trading med virkelige penger.
Lå da på plass nummer rundt 250, falt nedover igjen en del til idag

1 Like

Hoppa på gruppa nå, 5. plass!

Jeg er mest fornøyd med at Aksje-NM ikke gjenspeiler min posisjon i real life :slight_smile:

Hadde foresten både thin og sdrl innom igår, kjipt å se den stigningen idag etter at eg gikk ut :sneezing_face:

fra 5. til 24… Thanks PLT!

1 Like

Har gitt litt opp allerede :slight_smile: Har ikke sjangs å ta igjen de som hadde PLT på mandag og i går, og så glemte jeg litt ut hele greia og satt med NAS på vei ned (solgte i dag). Jaja, får prøve igjen neste uke. Tror det blir brems denne uken.

1 Like

Blir mulighet for å komme sterkere tilbake i Investor-NM 2019

https://www.investor-nm.com/pamelding/

Der kan man gjøre svært spekulative handler med høy giring og tape hele innsatsen på ett bomskudd. Så det må passe glimrende for alle spekulantene på forumet :grin:

Se videoen med Hauglund som jeg lenket til i fjorårets tråd for en liten introduksjon :rofl:

2 Likes

Fra 250 igår til en av dei dårligste idag :roll_eyes:

2 Likes

Dårlig utvalg på aksje-NM ja. Kun bull muligheter på aksjer. Det blir jo ren lotto i så fall hvem som vinner på plutselige raketter. Mye bedre om de hadde inkludert short mulighet og girede produkter for hedging, så det gjenspeiler litt realistisk teft for porteføljeforvalting.

3 Likes

Det gjaldt å være sist på pallen sant? Å tape mest mulig? :smile:

image

1 Like

Det skal jo godt gjøres å komme sist også!

er det bare meg, eller er det masse bugs og tull med hele aksjenm-opplegget? Får ikke kjøpt, får ikke solgt. Når jeg får kjøpt var det ikke tilprisen som sto i oppført. generelt tungrodd opplegg…

Du legger inn ordre på under 25% av totalen din?
Jeg har bare gjort 2 kjøp så langt og de har gått igjennom greit men minimalt grunnlag for å vurdere bugs. :grimacing:
Kursen er vel bestemt av høyeste kjøper og laveste selger. Kjøper og selger på best ikke siste kurs.

Joda, har fått gjort kjøp. Men ofte får jeg ikke oppdatert informasjon.
Idag gjorde jeg et kjøp, men i historikken tilsvarer det en annen kjøpskurs enn den som var oppgitt da jeg trykket «kjøp»., er jo irtiterende.
Får kun logget inn i safari på iPhone. Ikke på chrome. Heller ikke på iMac (hverken safari eller chrome).
Ofte er det blanke felter, og ikke oppdaterte kurser på min beholdning.

Gjør et lite forsøk på comeback :slight_smile:

image

2 Likes

Noen som har klart å brenne alle pengene?

1 Like

Ikke alle pengene, men gevinsten er blåst, fra 110 000 og ned ned til 98000± :hot_face:

1 Like

Funker ikke særlig bra denne NM greia når det står en kurs når man kjøper som ikke samsvarer i det hele tatt med det man faktisk ender opp med å betale…:thinking::pensive: