Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2019

Du må ha åpen rt kurser i et annet bilde.

1 Like

Så den følger RT kursene, unødvendig å ha kurser i det hele tatt på selve platformen da.

2 Likes

Deltagerne i Aksje-NM 2019 1 måned gratis tilgang til Investtech Professional.
https://www.investtech.com/no/market.php?CountryID=1&ref=aksjenm&order=so&p=aksjenm2019

2 Likes

TekInvestor topp 10 - resultat uke 1

Gratulerer til topp 10 i TekInvestor-gruppen for uke 1.

I dag starter en ny uke med opp- og nedturer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Untitled

6 Likes

Jobber meg oppover… :smile:

image

1 Like

Eg var oppe i ca 110k, så ned i 95 eller rundt der, nå er eg ca i null igjen, køyrer ganmel tallrik med å løpe etter jallaer som stikker, menn bare innom en og Anna gangen så får ikke følgt godt med

1 Like

Nei, det er tidkrevende å sitte og trade i et fiktivt spill… men litt morro. Gjør et forsøk på Comeback!

image

4 Likes

Bare å speile den ekte porteføljen :slight_smile:

2 Likes

Han her burde gjøre det bra i aksje-nm. Tallene er virkelig imponerende. 65000 prosent avkastning bare i løpet av de siste 5 årene.

Han begynte med 200.000,-i 2003 og nå har han en formue på én god million :thinking::face_with_monocle: Noe jeg ikke skjønner her. Enten må det være ekstremt små beløp han trader eller så tar han ute mye og bruker det opp på andre ting…

Det er heltidsjobben hans og han tar kontinuerlig ut inntekt fra tradingen.

Hvis du leser artikkelen så står det at han tar ut jevnlig til kosthold og sky :slight_smile:

Han tar ut og lar ikke renters-rente effekten komme i spill. I tillegg så er avkastningen sannsynligvis tidsvektet og ikke pengevektet som den burde være.

Greit nok. Men om han så bare hadde et par tusen kroner så blir 65 000% de siste 5 år en god del.
Men han har holdt på lengre enn siste 5 år. Helt tilbake til 2003. Og der hadde han 200.000.

Här har du pod avsnitt med honom

Må høre den en dag jeg for tid ja :slight_smile: Imponerende er det! Det skal vel nesten ikke gå an med den avkastningen!

So says a draft article by Research Affiliates highlighting the simulated results of 100 monkeys throwing darts at the stock pages in a newspaper.

@nocturne, var dette under slektstreffet ditt?

10% i pluss, skal si.

Går jo unna dette :smiley:

2 Likes

Hvor tror du jeg har lært TA? Ikke undervurder oss primater bror. One day the apes shall rise.

3 Likes

Dæven. Fra bunnen av lista forrige uke, til nr. 1 i dag og 26 plass for denne uka. Får nesten prøve meg på nr. 1 og et headset :smile:

3 Likes

greit å sitte med Thin, rett opp på top 25 :rofl:

1 Like