Dette er veldig bra!
Denne poscasten hadde vel uten tvil best lydkbalitet på LarsB ever. Bør vurdere å melde permanent flytting til rosenes by
Hvem blir med å sponser Evil med lydløs mus? Eventuelt timer hos psykolog for å bli kvitt tvangstankene om at man må trykke på muse hele tiden?
Tipp topp tommel opp
Som gamer er det jo alltid viktig å jobbe med å forbedre museskillsene!!
Bare å vippse over penger!
Kan være med på å sponse hjelp til tvangstankene om at alt bare er på en måte =)
https://soundcloud.com/user-368296438/feriepakker-sjopolsevev-og-fake-njus-i-laks
Ny episode, apple link kommer senere. Kos dere.
Apple link for de som liker sånt.
Som en konstruktiv kritikk, så føltes dette som en rimelig uinspirert og ufokusert episode, trengs en strengere programleder
Innså igår at det var 2 Erlend Har referert til feil fyr noen ganger nå, jaja
Savner litt strammere regi, ja. Kunne vært unnagjort på halve tiden.
Ellers liker jeg bedre når det 3 deltagere vs 4.
Syns de alltid er bra, ingenting å klage på elsker når de kan komme med fasit til meg vil ikke ha den kortere
2 erlender ja! Han viktigste manglet i sist episode
Flott episode!
Litt feriemodus på sist episode, større sansynlighet for 4 enn 3 deltakere fremover. Og mye spennende gjester på plakaten.
Akkurat denne siste kunne nok fint vært (endel) kortere. Generelt er det greit, men de savnet gjerne programlederen med kjøreplanen
Tror Svend øver jobber med aksjestandup som gjør det litt mindre tørt og kjedelig,. Trenger humor så jeg ikke sovner før fasit
Cirmes og Bagger. Bagger har nå blitt NEL ekspert, passer fint inn i programmet😉
Vil vi snart se dere i TV-Vest?
Et tema jeg kunne tenkt meg å høre om i podcasten: Tesla splitten. Skal man satse på en short og at flere aksjer til lavere verdi fører til at kursen går ned som følge av gevinstsikring. Eller skal man gå long og satse på at splitten vil føre til flere som vil inn og driver kursen opp. Begge deler som kortsiktige trader.