«Traderuniformen er nettoen». …så jeg er i hvert fall ikke trader!
Men veldig enig med deg i at det er lett å bli en ubarbert boms i denne hjemmekontortilværelsen hehe
«Traderuniformen er nettoen». …så jeg er i hvert fall ikke trader!
Men veldig enig med deg i at det er lett å bli en ubarbert boms i denne hjemmekontortilværelsen hehe
Herlig episode. Dystre spådommer fra tidligere jalla:(
Fuck, jeg vet ikke helt om jeg har tatt helt innover meg dette med valuta.
Kitron og Photocoure eier jeg fordi de har masse inntekter i utenlandsk valuta, så den er grei.
Men så eier jeg genmab, dansk biotech som har holdt seg flott i verdi. Men burde man rett og slett bare inn valutagevinsten på den nå eller vil bare kronen fortsette å falle?
Greit å holde på dem, sitter du bare med NOK er det jo vanskeligere å handle i utlandet.
Artig episode, for en noob så blir mye forklart på en forståelig måte - keep up
Vi prøver å legge oss på nivå som gjør at alle kan lære noe
Gøy at du likte episode !
Trading er noe jeg overhodet ikke er god på, eller har særlig mye kunnskap om - er fullt inneforstått med at en heller ikke lærer det gjennom en enkelt episode av en podcast, men kunne dere en gang tatt opp hvilke ferdigheter/kunnskaper en bør ha som trader og hvordan en kan erverve slik kunnskap? På forhånd takk!
Regner med dere prater litt om softox også denne uka?
Vi har jo snakka om softox hver episode de siste 3 ukene!
Softox til folket!
På tide å legge ut nå!
Må klippe ut alt om softox
Tullepodcast
så lenge de tar opp gode samtaleemner,med godt humør,så er det underholdende å lytte til.
ja som sagt tullepodcast
Bingo, det er jo en underholdningspodcast med børstema. Og lyttertallene vokser veldig, så ganske morro.
https://soundcloud.com/user-368296438/shalebonn-soft-rakett-og-supergevinst
Der var det apple link oppe å gikk også.
Don`t fuck with the evil man
Dere ba om innspill til podden, her er noen:
Kanskje en idé å spille inn podden når børsen ikke er åpen? Synes det er totalt uinteressant å høre om hva kursen i f. eks Softox er underveis.
Når dere kommer med “tips” hadde det vært fint å fått litt statistikk på hitrate på tipsene. I.e, hvor mye har aksjen som ble anbefalt steget / falt siden sist episode? Og gjerne om man fortsatt anbefaler aksjen eller hva som gikk galt.
Det snakkes om tradene som gikk bra, men det er mer interessant å høre om de som gikk dårlig og hvordan det ble håndtert.
Stå på