Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksjesladder - Podcast

Det vet jeg :wink:

Når kommer PCIB-spesialen på AksjeSladder da? :sunglasses::sweat_smile:

Ingen av oss er veldig gode på biotech, men om noen kan dytte en gjest vår vei som kan dette og er en tyngde på feltet så kan det ordnes.

For min del ble denne tråden både pose og sekk! Ser frem til å høre episoden, og er også interessert i folk sine tanker om lure aksjer å se på i situasjonen vi er i! :slight_smile: Men det finnes det sikkert mye info om på andre tråder

1 Like

…vi kjører igang sladder…til podden?`

:man_shrugging:

Traderen, raideren, gameren og Snøffelen. Blir jo veldig logisk da.

Det bør jo være noen gode folk å trekke på her inne?? :ok_hand:

Ja @Snoeffelen hade vart nått. Men tackat vänligt nej tidigare här :grin:

1 Like

Jeg tror forresten mange lyttere som er litt mer casual enn mange her på forumet har glede av sanntidsøyeblikkene i podcasten, som ikke sitter her døgnet rundt og diskuterer sånne mens de skjer. Gir et lite innblikk i hvordan mer aktive tyder forholder seg til sånt.

2 Likes

Beklager for rotete start på formuleringen min…men det jeg mente å komme med,-var en oversikt eller liste over aktuelle stødige finansielle selskaper en kan kikke nærmere på,nå som vi mest sannsynlig kommer til å oppleve store rabatter på disse såkalt “Blue-Chip” selskapene,slik som her…

1 Like

Ny episode i dag?

Utsatt til imorgen eller Mandag.

2 Likes

Enjoy

5 Likes

Philly Shipyard - Kjempe spennende!

Nice podcast! :smiley:

2 Likes

Mer Phly morro

1 Like

Kriteria #1 for å innfri som bjellesau, være avbildet midt-ords mens man gestikulerer ivrig med hendene.

bilde

2 Likes

Evt bare kom med fakta :wink:

Trenger jo ikke være rakettforsker for å se av avtalen til PHLY er rimelig nice :wink:

Kjøper du i morgen?

JEg solgte jo akkurattt “¤&%”#¤&"#¤&"#%¤&"#&

Kanskje jeg kjøper igjen, får se vha den åpner på.

Heh, dårlig timing. Ja, blir spennende i morgen!