Nei, det er ikke det som står- man må lese litt bedre😔 Dette er bare en standard ansvarsfraskrivelse som ber investorer å søke mer info, f.eks fordi Alt sin side av transaksjonen ikke er inkludert. Ikke at det som står i dokumentet er feil
Ny nettside. Da er det vel bare flisespikkeri som gjenstår?
Alternus Clean Energy
Mye god informasjon på siden om deres planlagte prosjekter i USA og hvordan de skal vokse mot deres satte mål…
Gått gjennom hele siden nå nyss. Må jo være en «no-brainer»
Den nye nettsiden Er nok rullet ut av strategiske årsaker tenker jeg.
La den ut i Discord forumet tidligere idag. Den er visst meget interessant og de driver og ser igjennom den nå. Ser ut som forward purchase agreement ble en suksess ifølge filingen. Håper de får regnet seg frem til noen tall i løpet av dagen.
Tolker det som meteora partners tar en god del av kaka. Du får komme tilbake med noe kjøtt på beinet
Ser ut som meteors sitter på 2,7 millioner aksjer. Er på jobb, men skal følge med på Discord og oppdatere tråden om det kommer noe saftig info.
Falt meg tungt for hjertet, men har solgt litt «scorpio tankers» «cameco» og «SM energy» med fin gevinst gjennom året siste to uker for å eventuelt toppe opp med denne før melding om innen januar så klarer ikke mer enn 70k. Sitter ellers balls deep i Desert Control, bioex og ulti så nå får 2024 bare komme
Det ser da vitterlig ut som markedet begynner å få med seg denne siste filingen……har nå brukt mine siste grunker for året på dokunentet.
hellcat, hva ser du som positivt her ?
de er ikke i nærhet av å ha $ 25 m i cash
og $17 m av assets er forward purchase agreement, basert på en share price a $6.88 - den er lavere nå, som jeg ( åpen for å ta feil her) mener betyr at verdien er lavere - noe som igjen betyr lavere equity
men det er i alle fall en grei oversikt antall aksjer - er ikke så mye oppside igjen her
Et forsiktig estimat er 225-275 mill og kravet til fusjonen er innfridd. Du får lese deg opp. Rå tipset er at melding om refinansieringen er fullført i januar fordi kontraktene blir signert nå før nyttår. Spiller ingen trille for menig mann men fusjonen er nok fullført. Børs er en trille å jeg har gjort min Research & DD så får gjøre opp likes 1.februar 2024. Lykke til.
Ingen oppside igjen? Fusjonen er jo bare en liten del av utviklingen til selskapet. Det at de får tilført ekstra cash ved fusjonen er jo å betrakte som en hyggelig bonus. Det er jo nettopp noteringen på Nasse og det den gir selskapet tilgang på som er den store premien.
Kliss ny!! fra selveste Browne Alternus clean energy !!!
Ser gjerne de estimatene, da de selv mener å ha $6.576 cash + 3 receivable ( kan vel ses som equivalent ) - gjerne copy/paste de regnestykkene
Har ikke tro på at nasdaq notering vil for gi et stort løft, liten tro på at amerikanere vil flokke til den - så unik er selskapet
men nå har vi litt tid til å fordøye før det åpner igjen - så god jul
Trekk ifra lån, saksbehandler og advokat utgifter. Spent på dine tall!!
sorry - tror ike helt jeg skjønner. Trekke ifra på cash de har oppgitt i balansen ?
Altså når det avsluttes tolker jeg det dithen at selskapet er kapable til å finansiere en forhåndsbetalt sum som blir pålydende et beløp på $ 13,4 millioner, (FPC) som kan totalt beregnes som totalt forhåndsbetalt beløp på $ 30,0 millioner, så trekker du de dere ifra en forhåndsbetalingsmangel på $ 0,5 millioner, og minus den $ 16,1 millioner kjøpesummen som skyldes selgeren under abonnementsavtalen.