Helt grei oppgang i AH også. Well done!
Fint driv i omeros idag.
“FDA Grants Orphan Drug Designation to Omeros’ OMS721 for Treatment of IgA Nephropathy”.
http://investor.omeros.com/phoenix.zhtml?c=219263&p=irol-newsArticle_Print&ID=2292002
Jadda!
Kan fort ende opp med å bli en saftig shortskvis i denne aksjen. 20% aksjer short
http://shortsqueeze.com/shortinterest/stock/OMER.htm
Earnings call neste uke.
Kjedelig å sitte fast i Funcom på en sånn dag. Har 150 Omer-aksjer da!
Omer med earnings call i morgen. Det er ventet -0,3 USD eps, mens de hadde -0,24 på samme tid i fjor. Kjøpsanledning på open onsdag?
Tvi tvi foran earnings call! #OMER
Edit: Får juling nå!
Synker med ibb, no worries
Jadda, BEAT!
Spørs om kjøpsanledningen kom på dippen ja.
Valgte å vekte meg ned i Omeros før kvartalsrapporten. Vurderer sterkt å vekte meg opp igjen etter den sterke veksten i salg av Omidiria.
Må jo høre det fra andre og, men risikoen for en mye uttynnende emisjon virker helt under kontroll:
As of June 30, 2017, the company had $29.7 million of cash and cash equivalents available for operations, a decrease of $4.0 million from March 31, 2017, and $5.8 million in restricted cash. Omeros has the ability to borrow an additional $25.0 million at its election, and potential access to an additional $20.0 million, from the company’s existing lender.
Satt selv på kjøpsknappen på dippen, men trodde den kom til å gå lenger ned i morgen. Nå er jeg ikke så sikker lenger.
Edit: -0,33 USD var et bra estimat for tap. Q3 må bli meget sterkt med den veksten de opplever. Sleng på en potensiell PRIME i det hele og vi ser 30 USD mellom skyene. På tide å legge seg og få litt bakkekontakt.
Jeg har fulgt Omeros-kursen med et halvt øye siden @Savepig startet tråden her. Kjøpte på 22,09 da jeg så @Moonman sin post for 5 dager siden om at Omeros fikk ODD. Satte umiddelbart salg på 24,90 med en ukes varighet. Den tikket inn nå, så da er det bare for meg å takke dere folkens!
Er vel ikke umulig at denne går videre opp, men jeg trener på å ta gevinst om dagen og sier meg fornøyd med gjennomført plan
Nobody ever got hurt taking profit! Men denne aksjen kan fint gå både fire og femgangeren herfra.
Håper dere andre som er inne tar med dere videre oppgang
Så kom emisjonen i Omeros. Er jo aldri superpopulært, men jeg mener det er et veldig smart grep. Jeg tror denne emisjonen kommer til å bli minst et like godt kjøp som forrige emisjon i PCIB.
Spennende å se om den blir solgt fort, 3 millioner aksjer mot 8 millioner aksjer short er ikke all verden.