Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Amerikanske Biotek-selskap 🇺🇸

Japp, disse er bare mulige støtte nivåer. Kjøp de aldrig før du ser en sterk reversal, kjøpene må ta over først!

1 Like

Hva tenker du teknisk etter gårsdagen med close på 15,46? Vil du anse at weekly holdt, eller må den anses brutt i og med at kursen var langt nede på 13-tallet på torsdag?

Jeg kjøpte litt på torsdag, men ser at volumet på oppgangen i går kanskje ikke er nok til å indikere noen reversal… :slight_smile:

Foreløpig er det bare en bounce og helt i det blå er mitt syn.

Enig i det. Ser at analyser går i fundamentalt forskjellige retninger også. Er litt bingolodd i det korte bildet for min del dette…

Aksjen hade en bounce rundt tidligere motstånd, men samtidigt tok det imot på fib 68. Jag hade personlig ikke eid aksjen nå. Hadde ventet på en key reversal, dvs en bekreftet trend oppover. Man kan ikke eie aksjer kun basert på det tekniske, man må ta det fundamentale til hensyn. Akkurat nå føles det som det ligger mye usikkerhet rundt management og studiene i Omeros. Har gjort litt research og funnet ut att det er mye spørsmålstegn rundt hvertfall 1 av studiene.

Det er kun min personlige syn på selskapet. Min strategi tilsier å kun kjøpe den optimale traden, når R/R er på din side. Per idag er det tekniske svært tveksamt, og det fundamentale er ju subjektivt.

2 Likes

Logikken din er egentlig spot on sett fra mitt objektive synspunkt.

Fra mitt subjektive synspunkt tror jeg dette går veien. Jeg har vært like sikker på på flere andre biotechs som jeg har gått ut av basert på objektivitet, og hele gjengen har vist seg å gå like bra som jeg trodde i utgangspunktet., så denne gangen velger jeg å sitte. :stuck_out_tongue:

1 Like

Man må velge sine kamper! Jag håper selvsagt dette går veien for alle som eier aksjen.

Hvilket snitt sitter du med @Savepig?

Kostpris per aksje 11 etter den slumpen jeg kjøpte på 14,56 nå.

Er litt overvektet, så kommer nok til å selge en del igjen.

1 Like

11? Mener du skrev 8 på Stocktwits? :joy:

1 Like

På stocktwats er alt lov! Men faktisk ble jeg litt overrasket over at det har glidd såpass langt opp, så var nyttig å faktisk regne på det.

1 Like

Litt for lavt volum i dag til at jeg føler meg trygg:

image

Fyttihelvete:

image

image

1 Like

Hva skjer i JUNO?

Jævlig mye chatter om at de på ASH kommer til å vise at det faktisk er de som har best Car-T, og blir kjøpt opp.

Juno market cap $ 7,268,130,167, KITE ble kjøpt for 11,9.

Spørs om en bare må kaste seg på.

Sykt med juno altså! Omeros ser ikke særlig sterk ut

Skal heller innrømme at det kostet noen svettedråper å bli sittende i ro.

image

Jeg tror at meningen med å bruke stop loss i en eller annen form er i ferd med å synke inn.

Har heldigvis klarte å trade snittet mitt litt ned fra punktet det var kommet til. Jeg var helt oppe på 11, nå er jeg på 7,7 igjen.

image

image

image

1 Like

Lys i tunnellen for omer?

http://www.conferencecalltranscripts.org/13G/summary/?id=4296374