Syns det virker som en meget sterk kvartalsrapport.
Jepp, enda bedre enn jeg turte å håpe på.
Og så fikk jammen meg DVAX approval og, det er et av casene jeg ble shaket ut av.
Og her er grunnen til at man kan forsvare å sitte i biotech selv om det tekniske ser helt håpløst ut. Det fundamentale vil alltid bestemme til slutt.
https://www.stockwinners.com/blog/2017/11/10/omeros-soars-on-its-bergers-disease-drug/
Merker nå att jag hadde en order liggendes i Omer på 12.40 som aldrig gikk igjennom, ser nå att aksjen snudde 12.40 … gøy!!
Grådigper som ikke la inn 13.
Haha jo kanskje. Hadde sikte på 11.40 - 12.60, så tenkte jag slenger på kjøp 11.60, 12 og 12.40 for å balansere litt. Ja ja, whatevs
Tgtx begynner å tegne et veldig spennende setup. Sitter ikke ved pc i kveld.
Teknisk setup på bedringens vei i Omeros. For noen aksjer jeg driver med.
IBB comeback? KOM AN!
Del 1:
Del 2:
Toget skal tilbake på sporet, moser gjennom SMA50.
Det er jo ikke grensesprengende nyheter på noen måte, men det er jo et helt klart pluss, og den bryter radiotausheten fra selskapet.
Noen som har sett noe på Aurinia Pharmaceuticals? Jeg ble akkurat oppmerksom på selskapet, så jeg har ikke fått satt meg så mye inn i det, men syns det virker som et spennende case. Har lagt ved presentasjon av selskapet.
Har hatt den på watchlist siden den spiket så bortinatta, var hårfint for sent ute til å slenge meg med bare på hypen.