Jepp, enda bedre enn jeg turte Ä hÄpe pÄ.
Og sÄ fikk jammen meg DVAX approval og, det er et av casene jeg ble shaket ut av.
Jepp, enda bedre enn jeg turte Ä hÄpe pÄ.
Og sÄ fikk jammen meg DVAX approval og, det er et av casene jeg ble shaket ut av.
Og her er grunnen til at man kan forsvare Ä sitte i biotech selv om det tekniske ser helt hÄplÞst ut. Det fundamentale vil alltid bestemme til slutt.
https://www.stockwinners.com/blog/2017/11/10/omeros-soars-on-its-bergers-disease-drug/
Merker nÄ att jag hadde en order liggendes i Omer pÄ 12.40 som aldrig gikk igjennom, ser nÄ att aksjen snudde 12.40 ⊠gÞy!!
GrÄdigper som ikke la inn 13. 
Haha jo kanskje. Hadde sikte pÄ 11.40 - 12.60, sÄ tenkte jag slenger pÄ kjÞp 11.60, 12 og 12.40 for Ä balansere litt. Ja ja, whatevs
Tgtx begynner Ă„ tegne et veldig spennende setup. Sitter ikke ved pc i kveld.
Teknisk setup pÄ bedringens vei i Omeros. For noen aksjer jeg driver med.

IBB comeback? KOM AN!

Del 1:
Del 2:
Toget skal tilbake pÄ sporet, moser gjennom SMA50.

Det er jo ikke grensesprengende nyheter pÄ noen mÄte, men det er jo et helt klart pluss, og den bryter radiotausheten fra selskapet.
Noen som har sett noe pÄ Aurinia Pharmaceuticals? Jeg ble akkurat oppmerksom pÄ selskapet, sÄ jeg har ikke fÄtt satt meg sÄ mye inn i det, men syns det virker som et spennende case. Har lagt ved presentasjon av selskapet.
Har hatt den pÄ watchlist siden den spiket sÄ bortinatta, var hÄrfint for sent ute til Ä slenge meg med bare pÄ hypen. 

Mcap pÄ 400 mUSD nÄr legemiddelkandidaten til selskapet prÞves ut mot lupus nefritt i fase 3 og i fase 1/2 mot andre indikasjoner gir hÞy oppside. Samtidig har selskapet kun denne ene legemiddelkandidaten i pipelinen, sÄ caset er veldig binÊrt.