Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Anbefaler Porsche-kjøp etter heftig prisvekst

Ja, det har vært dyrt vedlikehold så langt, men nå er alt gjort for en stund. Drømmeturen var Oslo -Monaco-Oslo. NB! Ikke ta med eksen på en slik tur - haha. Kanskje ikke kone/samboer heller.

1 Like

Stemmer. He he. Turbo da kanskje.

Jeg dauer litt, kone/samboer ble eksen i løpet av turen? Det er i hvert fall det jeg leste, og da ble det veldig morsomt. :smiley:

Som du er eksempel på så er det ikke alltid at bilen er så sprek som gjør kjøring til en kjekk aktivitet. Jeg savner fremdeles min første bil som var en 1.4l 60 hk VW Polo. Har hatt mine desidert artigste turer i den og det innenfor fartsgrensen her på Vestlandet.

1 Like

Hehe, nei ikke helt sånn, men jeg ser at det fort kunne skje. Eksen spurte om å få være med, og jeg tenkte det kunne være OK med litt selskap. Dårlig idé. Det går for fort, det er for mørkt, det er for vått, det er for svingete, jeg har vondt i hodet, skal vi shoppe litt snart……. Begynner du å se poenget? Jeg begynte å lete etter nærmeste flyplass med forbindelse til Gardermoen :rofl:

Så, ikke ta med kona heller med mindre hun bare elsker å ligge i 250 på autobahn :slight_smile:

2 Likes

Jeg kunne sikkert tatt med eksen. Som 15-åring, så stoppet hun trafikken på en sidevei på Hadeland fordi de skulle ha løp. Hun har alltid hatt lyst på Impreza (sedan, WRC-modellen fra før 2000). Men ja, jeg ser poenget ditt. :smiley:

Den type “perfekte ekser” vokser dessverre ikke på trær - hehe.

3 Likes

… men hun synes jeg kjører som en tulling da. :stuck_out_tongue:

For å si det sånn. De blåser jeg lett forbi

1 Like

Da er du rett i nabolaget mitt da. Morsomste turen den veien er for 6 år siden med en e36. 320i med blankslitte hjul på isføre :grin:

Kjørte over skaret forrige uke, digg å skuffe på der også :grin:

Hadde du 944? Noe mulighet for prisstigning på disse?

De stiger de også ja. Ja, jeg har en 944 som skal bygges og en kjørbar 911

Er 944 den som har gressmatter?

1 Like

Hadde*

Gressmatte? Hva mener du?

skal kjøpe Porsche til dama når ting faller på plass :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Hakon får poste bilde, det sier mer enn 1000 ord :stuck_out_tongue:

Men ja gressmatte ;D

1 Like


Gjelder solbrent gressmatte også? ;-o

PS: Bilde er fra google og jeg aner ikke om matten er like vakker i andre farger :wink:


?
Denne fin?

Før og etter

FB_IMG_1504043860159

3 Likes