Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Anbefaler Porsche-kjøp etter heftig prisvekst

Ettermonterte boost gauges, «fire» start knapper o.l. er nok generelt litt uglesett i det jevne Porschemiljøet og gir hint om at eier nok har skrudd litt… så basert på at et bilde sier mer enn 1000 ord så…Nei…

Ettertanke: nå slo det meg at jeg kanskje ikke tok ironien din :yum:

Man må bare like Strosek mose edition…

Til trådstarter…beklager mye off topic…ift hvordan denne tråden utviklet seg det slår meg

  1. At det er ferietid
  2. Forumet mangler en tråd a la «bilpreik» :sweat_smile:
3 Likes

Hei, jeg ser på biler og kan lite om dette.
Han synes sikkert det var kult.:slight_smile:
Ellers ser bilen bra ut. 70000kr.
Hmmm, skal, skal ikke.

Ikke kjøp billig Porsche…

1 Like

What he said!! Porsche til 70.000 blir ikke verdistigning de første 5 årene for å si det slik…

Om du vurderer 944 som investeringsobjekt kan du like godt kjøpe den norske som står på Billingstad som visstnok har tidligere eksotisk eier fra Libya…:wink:

Billig Porsche er dyr Porsche?

Har 2 biler og de brukes daglig. Evt. Kjøp blir for bil som brukes om sommeren og ellers står i garasjen.
Må begynne en plass. Så kan ikke begynne på de over 200-300 k

Veldig ofte gjelder det de fleste biler. Og her. Snakker vi jo biler som har bikkja 30 år, da bør du vite hva du du driver med når du kjøper også :grin:

2 Likes

Hehe. Muammar Abu Minyar al-Gaddafi og sønnene. Nei takk:)

Sant nok det, men du kan like godt begynne på pris 120k, da den du nevnte til 70k garantert vil koste deg 50k i rep de 2 første årene og stå mer stille enn den til 120k. Kjøp alltid så dyr Porsche som du kan…Alltid litt skruing på toppen der igjen uansett…

Takk for tips. Eieren har eid den i 16 år og kjenner bilen. Mye er byttet.

Så se på den. Så går vi se:)

Lykke til!

https://www.porscheclubgb.com/regions-registers/registers/classic/944/porsche-944-buyers-guide

Tusen takk! Slik liker jeg!

1 Like

Hehe.

Det gjelder å treffe på bil man kan bruke men som mulig i fremtiden kan stige i verdi.

Mulig det blir 944 nå. Spennende.,

1 Like