Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Andfjord Salmon

Jaada!

1 Like

idag var det en som skikkelig som slo på stortromma :drum: :sweat_smile:

1 Like

Hm. Krysset utenfor børsen og meldt inn etter stengetid? Blir interessant å se om to dager.

De to siste handlene vises ikke hos Nordnet så det er darkpool hos din megler vil jeg tro.

…dette klippet jeg fra Finansavisen,-kanskje det er de nye eierene som var med i siste emisjonen som laster opp :man_shrugging:

kanskje vi får høre noe imorgen… :thinking:

edit:
Ellers,.fisken svømmer bra der oppe?..jeg hadde litt “nerver” om fisken skulle klare å lure seg rundt hjørner og sette seg fast i områdene der vannet strømmer ut av tanken… :sweat_smile:

Kommer børsmelding om det er portugiserne siden de er over 10% og er innsidere.

Prata med dem etter at børsmelding var sendt. De var veldig fornøyde med operasjonen og fisken så ut til å trives. Forsto det slik at de hadde filmteam på plass så det skal komme god dokumentasjon etterhvert.

1 Like

Dette er jo bare Vakkert! :smiley:

Denne situasjonen vil nok ytterligere forsterke lakseprisen på sikt i et allerede marked som sliter med overfiske…

“og i store deler er vanntemperaturen fremdeles opp mot 30 grader.”

1 Like

Syklisk :fish:

1 Like

Lite å si for Andfjord da de ikke har slakteklar laks før på sommeren, når prisene normalt sett er gode :blush::money_with_wings::fish:

gøy å se at Salmar også satser på sitt gjennomstrømningsanlegg :smiley:

https://www.finansavisen.no/nyheter/sjomat/2022/09/07/7925866/laksekjempe-utvikler-nytt-konsept?internal_source=sistenytt

Rimelig vanvittige dimensjoner på det der. Regner med det er mange skjøter som skal dobbelt og trippelsjekkes, mye som kan revne når noe så stort kommer i bevegelse i sjøen.

Og jeg stusser på at laksen tilsynelatende skal svømme rundt der i totalt mørke? Jeg ser ikke noe vinduer eller lignende. Kan det stemme?

Vil tro det er undervannslys av noe slag? Det vil jo være positivt for veksten også.

Q2 : Torsdag neste uke(15.09.2022) får vi høre hvordan smolten trives i bassenget :smiley:

1 Like

Q2 boken er klar :smiley: :+1:

Edit:
Drømmelesing!
survival raten fra 30 juni - 15 september ,henholdsvis 99,8% og 99,4%!

Vekt: fra 120 gram (30 juni) til 402 gram (15 september) gjennomsnitt :grinning:

Webcast Q2:

2 Likes

Landbasert pustet lettet ut…inntil videre :unamused:

3 Likes
2 Likes

image

2 Likes

nærmer seg nå :smiley:

image

1 Like

Anfjord Salmon Q3 tall :smiley:

presentasjon Q3:

Webcast:

3 Likes

Well done dette Andfjord. Ser ikke ut som det norske markedet responderer veldig positivt på såpass gode nyheter.

1 Like