Jaada!
Hm. Krysset utenfor børsen og meldt inn etter stengetid? Blir interessant å se om to dager.
De to siste handlene vises ikke hos Nordnet så det er darkpool hos din megler vil jeg tro.
…dette klippet jeg fra Finansavisen,-kanskje det er de nye eierene som var med i siste emisjonen som laster opp
kanskje vi får høre noe imorgen…
edit:
Ellers,.fisken svømmer bra der oppe?..jeg hadde litt “nerver” om fisken skulle klare å lure seg rundt hjørner og sette seg fast i områdene der vannet strømmer ut av tanken…
Kommer børsmelding om det er portugiserne siden de er over 10% og er innsidere.
Prata med dem etter at børsmelding var sendt. De var veldig fornøyde med operasjonen og fisken så ut til å trives. Forsto det slik at de hadde filmteam på plass så det skal komme god dokumentasjon etterhvert.
Dette er jo bare Vakkert!
Denne situasjonen vil nok ytterligere forsterke lakseprisen på sikt i et allerede marked som sliter med overfiske…
“og i store deler er vanntemperaturen fremdeles opp mot 30 grader.”
Syklisk
Lite å si for Andfjord da de ikke har slakteklar laks før på sommeren, når prisene normalt sett er gode
gøy å se at Salmar også satser på sitt gjennomstrømningsanlegg
Rimelig vanvittige dimensjoner på det der. Regner med det er mange skjøter som skal dobbelt og trippelsjekkes, mye som kan revne når noe så stort kommer i bevegelse i sjøen.
Og jeg stusser på at laksen tilsynelatende skal svømme rundt der i totalt mørke? Jeg ser ikke noe vinduer eller lignende. Kan det stemme?
Vil tro det er undervannslys av noe slag? Det vil jo være positivt for veksten også.
Q2 : Torsdag neste uke(15.09.2022) får vi høre hvordan smolten trives i bassenget
Q2 boken er klar
Edit:
Drømmelesing!
survival raten fra 30 juni - 15 september ,henholdsvis 99,8% og 99,4%!
Vekt: fra 120 gram (30 juni) til 402 gram (15 september) gjennomsnitt
Webcast Q2:
Landbasert pustet lettet ut…inntil videre
nærmer seg nå
Anfjord Salmon Q3 tall
presentasjon Q3:
Webcast:
Well done dette Andfjord. Ser ikke ut som det norske markedet responderer veldig positivt på såpass gode nyheter.