Det virker som entreprenøren ønsker ytterligere betaling fra Andfjord Salmon, men andfjord godtar ikke dette.
Riktig. Se nøyere på tegningen og den hvite streken. K0 er prototypebassenget de bygde først. Sist jeg var inne på anlegget var det diverse driftsbygninger der du har den røde ringen hvis jeg husker rett. Det er her smolten har ble satt ut 30 september. K1 skal komme any day now.
ja,stemmer…men nå skal det altså være utsatt 750 000 smolt i K1
forhåpentligvis
litt rart at de kommer i etterkant av en kontrakt for å kreve MER betalt?? uprofesjonellt gjordt…
Her er jeg ingen ekspert, men i følge de som er i bransjen så er det visst vanlig at entrepenørene prøver seg.
Har det vert utsett i dag?
ok…spesiellt 
jeg bare refererer til den artikkelen jeg la ut tidligere…har ikke sett noe eksakt børsmeldning.
De kommer til å melde et utsett ja.
Andfjord Salmon (BUY, TP NOK43) – Successful ~750k smolt release into pool K1. This week, Andfjord Salmon announced the successful release of ~750k smolt, at an average weight of ~160g, have been transferred into the recently completed pool K1. The pool is the first new pool in the ongoing build-out phase (K1-K4), which will add three more adjacent pools. As guided, the company has now released a total of ~1.1m smolt, with the first release of 350k individuals at an average weight of 180g released on 30 September. In this first batch, the company reported excellent biological conditions, with a survival rate of 99.92% and growth of 128% since release (to 410 grams). Andfjord is set to report its Q3 2025 results on Thursday 27 November 2025.