Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Blir nok mot slutten av denne måneden / begynnelsen av neste. Ingen vet hvilken men skal jeg tippe så blir det nok KuCoin evt. Binance. De har hovedkontor i Asia så blir kanskje KuCoin?

1 Like

Huobi… Vanligvis…

@arcone har du sjekket arcblock-siden siden sist? Jeg har nå fått noen tokens!

Jeg ville satset på https://www.globalicofund.com

Men det er meg: du får ikke fullt så høy avkastning som om du blir med i de rette ICOs selv, men så får du grundige analyser av ICOs og slipper å stresse så mye med å investere i dem selv. Hovedargumentet for meg er at de kan komme inn i ICOer som har høy minimumsinvestering i presale for eksempel. Jeg har gått inn med maks individual cap.

EDIT: hva var maks antall tokens man kunne kjøpe? Jeg fikk ca 3700 tokens.

Gikk inn med 1 eth til i globalicofund jeg…

1 Like

Fikk du tokens likevel? hvor mye? Var det ifb. airdroppen?
Eller var det ifb. at du var innenfor blokken likevel?

1 Like

Dessverre ingen arcblock tokens på meg :cry:

Sett litt på globalicofund og får ikke umiddelbar godfølelsen.

Jeg var nok innenfor blokken likevel! Fikk 3082 coins (overførte bare ca 6700 CMT). Skrev visst at jeg fikk 3700 over men det stemmer ikke.

Del gjerne hva du føler og hvorfor!

1 Like

Så bra! Trodde et øyeblikk airdroppen var SÅ stor. Jeg skal kjøpe mer coins på exchange.

Selfølgelig :+1:

Noe av det som ikke gir meg godfølelsen er at Globalicofund virker lite dekket på youtube. Savner den gode beskrivende videoen som gir meg oversikt over hvorfor dette er noe å bruke peng på.
Når det gjelder teksten og første video på nettsiden dems så sier den ingenting om hvordan de skal skille seg fra andre investor-kryptoer. I en jungel av ICO’er blir denne en jeg står over.

Ian Ballania’s price prediction for Arcblock post ICO:

image

Slår det til så er det “bare” +1753% fra ICO pris :joy:

Hdde vært artig for dere det der, men selv om han har prøvd å få oversikten til å se ut som om tallene kommer fra regnestykker, så er vel det der bare tall fra løse luften :stuck_out_tongue:

Haha, absolutt! Ta det med en pose salt :smile:

Første exchange bekreftet:

https://gate.io/trade/ABT_ETH

OKex og Huobi listing i morgen :slight_smile:

2 Likes

Blir spennende og se hva den åpner på. Hva var eth kursen ved Ico?

Har regnet den til mellom 0.53 og 0.62 - kommer litt an på hva man kjøpte ETH for.
Men mitt snitt ligger rundt 0.60 eller noe sånn. På Telegram sier de at den kan handles på IDEX for rundt 0.73.

Noen tanker om en god pris på exchange? Ligger for øyeblikket på rundt $1,6

w00t? Du tuller? :smile: :joy:

For meg er dette en long term hold.

Jeg selger ikke før jeg er fornøyd, og det er ikke på 3x for å si det sånn…

Ah, eg var noe utydelig :slight_smile: eg mente i forhold til å kjøpe :wink:
Eg e fortsatt litt grinete for at eg ikke fikk under ICO.

Jeg skjønte det altså, jeg ble bare litt… revet med når jeg så du skrev den alt var i 1.6 :slight_smile:

Jeg tenkte akkumulere litt mer faktisk men kanskje jeg dropper det om den ikke kommer ned igjen mot $1 … :slight_smile:

1 Like

Fikk lagt inn Arcblock på Delta appen… ganske sykt å se avkastningen fra ICO…