Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Tror ikke man kunne gjort noe fra eller til nei, det går vel litt på flaks hvem som kommer med i hver block når så mange transaksjoner legges ut på likt. Tror blockchainen ble litt overbelastet i det øyeblikket.

1 Like

Jeg var 10 blocks ifra å ha mulighet å få tokens så trorjeg troner som bad luck kongen i denne icoen

1 Like

Noen som har fått utdelt tokens etter pending venteliste. Eller fått tilbakebetalt sitt innskudd til MEW om det ikke gikk?

Står på Telegram at refunding begynner tidligst 09.02.

1 Like

Og at de vil gjennomføre kompensasjonsaktiviteter som airdrops for oss som ikke fikk kjøpe. Ka e airdrops?

Denne er verdt et par ETH.

https://bnktothefuture.com/

Hva er det?

Airdrop er jo at du får tokens gratis. Hvor har du sett dette?

1 Like

@arcone - skal dere få AIRDROPS? :thinking:

Hentet fra telegram. Les nr 4

【Arcblock News】

:postbox:By listening to our communities, we understand people have a lot of confusions regarding our rules.:rocket::rocket::on:

Here’s a list of clarifications::point_up:

  1. Our rules have never changed, our system has built in logic, tokens of public sale pools will only be distributed to the people who follow rules on gas gwei and individual cap.

  2. Please follow our twitter and/or announcement channels regarding data updates of blocks height, this gave out the est. where you at. And if you get chance in or out.@krypitalnews

  3. As we all know, before the end of the closing, some users experienced duplicate transactions caused by computer glithces, which caused them to go over the limit, we will review those who have experienced the glithces and present a reasonable solution. One thing for sure if that these compensations will not come off the public sales quota, so those who followed the rules will not be affected. We will provide additional information on this soon.

  4. To show our appreciation to those people who have failed to contribute to our public sales, we will issue compensation activities such as airdrops. More information will follow.

  5. For those who violated rules of our public sales, we will not penalize the 20% with your refund.

Now everyone please sit back and wait for your return or tokens :)

1 Like

Laster opp…

WTF?
Trodde jeg ikke fikk noen tokens, stod noe om deposit lenge. Sjekka sist onsdagskveld, og nå har jeg fått mine tokens.
Det var så treigt når jeg overførte med 60 GWEI og 200 000 i gas limit. Måtte trykke flere ganger på MEW, til slutt ble transaksjonen sendt med 21 000 i gas limit…
Noen som kan forklare meg hvorfor det har gått så lang tid?

Nå er min pending order borte, og jeg fikk ingenting :frowning:

@SVEINRONNY: de har tatt en gjennomgang og refundert tilbake til de som jukset på gas, og deretter gitt tokens til de neste på listen, det er nok grunnen til at du har fått.

Fikk heller ikke :frowning: jaja, next time :smile:

Da har jeg fått tilbake ETH’ene mine :+1:
Hvordan peker dere dere ut nye ICO’er å vurdere? Har vært litt inne på https://icowatchlist.com/

Da var mine også på plass :+1:t2:

1 Like

De skriver på TELEGRAM at det var over 89000 som var med på ICOen fra 190 land. Tenker at her må man bare HODLE som f… Suppoman (136k følgere), sa på sendingen i går at denne ville gå 100x.

The hype is real with this one :wink:

Ikkje gni det inn for oss som ikkje fikk :wink:

Kommer nok til å handle på børs om den ikke går for høyt de første dagene.

1 Like

Alle skal få - de skal jo kjøre airdrops nå snart! :slight_smile:

Jeg tenker selv å kjøpe på Exchange day 1 - liker runde tall :slight_smile:

1 Like

Hvilke exchange kommer den på og når?