Godt spørsmål. Må sjekke den når jeg kommer hjem… å nei, tenk om den ble godkjent??
Ser på adressen som eg sende ETH (og ikke fikk tokens) at disse er på vei videre?! https://etherscan.io/address/0xF21d2bBf51c3c324285d1aFFe64c6F38285bEd5f
Vil det si at jeg får tokens nå, eller blir jeg rett og slett screwed nå?
Hm… sjekket mine transaksjoner og ser mine ETH og CMT også er på vei videre. Prøvde å matche wallet adressen med den dine er på vei til men det er ikke samme wallet.
Enten er vi screwed eller så flytter de bare pengene til andre pools
Edit: mine er gått til denne, som jeg ser har veldig mange transaksjoner på vei inn.
https://etherscan.io/address/0x6c86bf8e628d4204bb80d0775fae40b7a8455710
Forskjellen er at du har fått tokens. Kanskje de har en token wallet og en ikkje token wallet.
Har ikke sett noe på Telegram om dette enda.
Ja, mulig de nå begynner å sortere på de som har fått, de som har pending, de som har jukset osv.
Lenken du har postet er samme wallet som mine ETH blir overført til. Har du lenke til den andre walleten?
Står på Telegram at de fikk inn 12.5k ETH og 6k CMT på 19 minutter. Det er smått imponerende!
Og eneste grunnen til at det tok så lang tid var fordi ETH-transaksjoner var i flaskehals. Alle transaksjonene som gikk gjennom ble startet innen sikkert 30 sekunder av ICO-start.
Noen av dere som stod på pending som har fått tildelt tokens? Venter enda i spenning.
Fortsatt pending hos meg.
Nei - min transaksjon har gått gjennom og jeg har ikke fått tokens.
Om ETH transaksjonen er innen block #5026310 så er det håp for å få tokens. Min transaksjon var etter
Min var også etter.
Føler jeg ikke kunne gjort noe fra eller til:
- Jeg fulgte reglene ift. gas
- Jeg prøvde gjentatte ganger, og startet selvfølgelig 02.00
Skulle du startet 01:58? eller noe slikt? Hadde det funka?
Nei, det var en count-down på hjemmesiden deres. Du fikk ikke wallet-adressen opp før slaget 02:00.
Åja, så da er det copypaste-robot som er svaret da
Altså jeg kan ikke ha brukt mer enn 5 sek på generere transaksjonen med korrekt gas, etter at adressen var synlig…
Høres ut som det kan bli marked for ICO roboter om den tiden skal slås
Hehe… Selv hadde jeg alt klart på mew så det var bare copy-paste og 2x trykk på noe knapper for å gå igjennom transaksjonen. Meeeeennnnnnn… den ble jo aldri noe av, og jeg skjønner enda ikke hvorfor…