Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Ah ok - da snek du kanskje ikke likevel!

Jeg tenker at vi som ble med visste hva vi gikk til, nå får vi vente. Sånn er det bare. Skulle gjerne hatt mulighet til å selge CMT men men. Kanskje den mooner noe helt SINNSYKT til vi får tokensa tilbake. Har mine tvil. Spesielt når vi har dem tilbake på konto- er vel en del som kommer til å ha lyst til å selge dem da…

Fikk gjennom ETH, men brukte så lang tid på pendig at det ikke gikk gjennom. CMT fikk jeg ikke sendt, stod noe med to low gas limit selv med 60/200k. Jaja, får de vel tilbake om 5 uker :smile:

Bare jeg og du som fikk @dani ?

Ifølge telegram får du de tilbake etter 9 uker

Neida, veit E-man fikk også. Fikk ikke Varg?

Tror ikke @arcone, @VargVemund eller @Mr.Bee fikk nei.

Telegramen koker over av sinte folk med transactions pending og de får ikke pengene tilbake før om senest 9 uker (!) :persevere:

Kjedelig :frowning:

Jeg forstår at folk er frustrerte men det er vel ulempen når ikke man bruker en smart contract. Personlig så liker jeg at alle har hver sin adresse.

1 Like

Jeg også, slipper gas wars. Tror folk ikke skjønner de må sjekke alt manuelt nå før refund, derfor vil det ta laaaaaaaaaaang tid. Men @dani - #whenmoon? :smile:

Haha, er ikke så mange ICOer som går til månen nå lenger tror jeg. Jeg bare håper at vi starter med en 3-5x så jeg kan få tilbake den investeringen jeg gjorde for å så la
resten jobbe seg mot månen :slight_smile:

Gratulerer til de som fikk! Var litt treg og så at min transaksjon kom i gjennom 2 min over 2. Det var (selvsagt) ikke i godt nok til å få noen tokens.

Får vel bare smøre seg med tålmodighet og håpe at CMT mooner mens en venter på å få de i retur. Har mine tvil :sweat_smile:

1 Like

Pooling er det ikke det bulltoken er ?

1 Like

Jeg tror du har 3-5x allerede dag 1. Jeg har fulgt med på en del ICOer men ikke noen hvor det har vært over 100k på whitelist men bare 4% allocation. Heller ikke en hvor det har vært så lav public hardcap. 12.5k ETH er jo latterlig mtp. på hvor mange som ville inn.

Når ICOer som CarVertical og Bitdegree åpner 5x så tror jeg faktisk denne åpner høyere men vi får se. 5x vil prise denne til 595 200 000. I mine øyne er dette en top 20 coin om de klarer å gjennomføre roadmap som lovet :slight_smile:

:rocket::rocket:[READ and ATTENTION] :rocket::rocket:

:point_right:t2:1. Dashboard status pending:
–> we are doing analysis, it’ll be done very soon. Pls wait for few days. Pending investors still have chance to get tokens.

:point_right:t2:2. No history transaction:
—> it’s mean pending, it’ll be updated very soon.

:point_right:t2:3. Investors who put more gas than 200,000 and 60gwei/ invest more than the max cap (3eth and 7500cmt) will be rejected and get 20% penalties.

:point_right:t2:4. When refund:
—> as soon as possible. We have no reason to keep your eth for long. You will get your eth back within 4 weeks, but it’ll be sooner in fact.
:point_right:t2:For investors who broke the rules, it’ll be longer.
:point_right:t2:We’ve already announced the rules before ICO. Pls respect the rules. Thank you!

2 Likes

Det er håp :innocent::clap:

Vi får bare håpe :slight_smile:

Jeg liker prosjektet veldig godt og som du sier: får de til det prøver på så kan dette bli stort.

Det er heller ikke negativt at “influencers” som Ian Balina og Suppoman har hypet opp Arcblock flere ganger.

Oh-oh… :neutral_face:

Hvor mye brukte du?

I mine øyne blir dette mest riktig. Jeg følte meg nesten dum i går som ikke gjorde det selv…

Bra de slår ned på det mtp de som har fulgt reglene. Noen som har sjekka txer og sier det er rundt 25% som har gått over. Ikke bra å bestikke dørvakta for å slippe køen til utestedet vettu :smile:

Hehe, jeg har brukt det de skrev så ingen fare. Men tenker litt på den CMT transaksjonen som feilet hele tiden hvor jeg økt Gwei til 99. Den gikk jo ikke gjennom heldigvis men tenker på de som skrev på Telegram i går at de fikk ved å øke. Håper mange av dere får noe så blir vi flere som kan følge selskapet :wink:

1 Like

Har du sjekket transaksjonen at den faktisk ikke gikk igjennom med 99 gwei? Har du link til tx?