Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

ETH gikk gjennom med en gang hos meg. CMT måtte jeg prøve 4-5 ganger. Økte Gwei til 99, gikk gjennom, men så klarte jeg ikke finne TX’en så jeg prøvde bare mange flere ganger, til slutt gikk det. Bet negler til jeg så transaksjonen først var pending, så confirmed. Aner ikke hvor mye dette kostet i gas men whatever… :smile:

Party-pooper :smile:

Transaksjon gikk igjennom. Og ingen tokens!!! Nå er penga låst i 4-5 uker?

Hvis du har fått transaksjonen gjennom men det var utsolgt må du nok vente på refund.
På Telegram sa de 4-5 uker. Men tipper det går kjappere… kommer an på hvor mange som får godkjent transaksjon men ikke tokens I guess.

Wtf, først nå står det pending på transaksjonen…

Skjønner virkelig ikke hvordan det kan ha seg, jeg hadde 60 + 200k…

Jeg og.

Og nå er salget over :frowning:

@Nocturne fikk til på CMT til slutt?

Hvis balansen på siden stemmer fikk jeg maks tokens ja :wink:

JA, dårlig stemning. Då e d bare å hive seg i sengen. Grattis til dere som fikk :slight_smile: :+1:

Eh… 5 uker ETTER token release? Goddamn… :persevere:

Om det er pending går det vel an å cancel, men hvordan gjør man det…?

Hmm… nettopp: men saken er da at du har sneket i køen, og ifølge Arcblock ikke skulle fått kjøpt de soste tokensa. Og da KAN det jo hende at de ser at noen andres transaksjon skulle gått gjennom før din!

Vel vel: jeg hadde på følelsen av at dette skulle bli bomtur for min del. Har blitt vant til følelsen, og siden jeg tenkte det kunne skje er den følelsen egentlig helt grei :slight_smile:

Hm, hvordan snek jeg i køen? (Greit å vite til neste ICO :slight_smile: )

Leste om at du kunne sende 0ETH til din egen adresse med høyere GWEI for å cancle? Noen som kan bekrefte?

Du brukte 99gwei…

Det tror jeg stemmer! Jeg sendte ETH til en annen adresse etter CMT, men da var CMT fortsatt pending, ble spurt om å øke gwei for å kommer foran i køen. Men er ikke sikkert det kanselerer den første egentlig, bare utsetter den? Men så skal det ikke gå å sende p åsamme hash. Så jeg tror den første da slettes…

Fikk ikke til å cancle, og nå ble seff transaksjonen godkjent. FML og godnatt!

Uansett gutta: det er jo bare en scam. Hahahahaha!!

Ja, men den funka jo ikke. Fikk ikke opp transaksjon på den så måtte prøve på nytt med 60 gwei og da fikk jeg suksess. Grunn til at jeg økte gwei var at den ikke ville confirme for den sa “gas too low” hele tiden. Men jeg ville ikke øke gas så økte gwei istedet.

Nå ser jeg det er ekstremt dårlig stemning på Telegram. Folk er forbanna med pending transactions og den feilen med “gas limit too low”. Ekstremt mange som også er sinte fordi de må vente 5 uker før de får pengene tilbake. Skjønner jo den.

Er det forresten noen som kan gi meg et godt svar på hvorfor det ikke funket for min del?

Jeg brukte seriøst 5-10 sek på å sende ETH og CMT, men ingen transaksjon ble opprettet, selv om MEW genererte en tx.

Det samme skjedde med meg med CMT. Genererte mange ganger og trykte send men ingenting skjedde. Når det først skjedde noe var det gas too low eller en eller annen node-feil. Hjalp å øke gwei men fant som sagt ikke TX på den transaksjonen så aner ikke hva greia er.