Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

OK. Fy søren, telegram koker av folk. Dette er helt vilt. Ikke vært med på en ICO som har hatt en slik demand og så lite supply (men har ikke vært med på mer enn et par-tre til nå heller da).

Lykke til folkens! Leste det var 4 uker lock-up på det man sender inn hvis man ikke får. Ekstremt drit. Spesielt CMT som sikkert kræsjer om 1 time :smile:

Kan hende jeg er litt sent ute. Innså at jeg nesten ikke hadde ETH på MEW, og måtte kjøpe mer. Fant ut at jeg tror mer på at CMT-kvoten fyller seg opp senere enn ETH-kvoten og kjøpte CMT på Binance. Overfører nå og den er fortsatt “processing” (dvs ikke på Blockchain enda). Tipper jeg ikke rekker å kjøpe med CMT! Fankern det var dumt: tror ikke den kommer til å holde prisen etter ICO…

EDIT: der hadde jeg CMT på konto :smiley:

3 Likes

CMT gikk kjapt ja. Vel, 13 minutter igjen. Lukker alle ikke-relaterte vinduer nå.

Good luck guys!

1 Like

GLHF! Snakkes litt over 2 :slight_smile:

2 Likes

Det lukter litt svidd av dette egentlig, at man skal måtte vente 4 uker på å få tilbake tokens er jo helt sykt. Burde vært lagt inn i kontrakten. Er jo også umulig for oss å etterprøve om alt har gått riktig for seg!

Vel vel: lykke til du og @Nocturne ! Og alle andre :slight_smile:

Jeg lurer forresten på om det etterhvert kunne vært smart at en del av oss går sammen og lager en pool, kanskje gjennom et firma, så vi kan være med i pre-sales på slike som denne. Presale på Arcblock hadde minimumscap på 100ETH, men det virket som at presale tok lenger tid enn dette kommer til å ta. Det vil si at vi alle hadde kommet inn, istedenfor at kanskje en av oss blir med. Vel vel! Noe å tenke på til neste gang :slight_smile:

4 Likes

Forresten: noen som vet om man betaler GAS i CMT eller i ETH? Da jeg overførte fra Binance ble gebyr vist i CMT. Synd å knote med å måtte gjøre transaksjonen to ganger fordi man må betale gas med CMT og ikke ETH…

Jeg dreit på draget. Hadde alt klart, men måtte unlocke walleten igjen. Fankern heller! Tipper det blir å vente 4 uker og få tilbake CMT :frowning:

EDIT: transaksjonen er ikke engang registrert. _:confused:

MEN: det kommer flere tog! Jeg må innrømme at det greiene her stresser litt å være med på, jeg har i hvert fall ikke mulighet til å være med på mange ICOer som denne hvor tokens er borte i 4 uker (@arcone litt usikker på om jeg kan ha misforstått).

:money_with_wings:

Får vi ikkje vite før om 4 uker om vi får tokens?!

Edit: Pending på min transaksjon

Edit 2: 52% allerede fylt opp :smiley:

Jeg fikk sendt, men i følge etherscan er ingenting på vei ut, enda…

Nå kan jeg se en pending transaction omsider. Men det var nok alt for sent!

Jeg har fått tokens!

1 Like

kun på cmt foreløpig

Jeg har fått på ETHER! Men ikke på CMT… prøvd 6 ganger med den nå, nå står den endelig som pending…!

image

Jeg trodde jeg dreit meg ut. Gjorde alt klart i MEW med 200k og 60, var lynkjapp inn men så klarte metamask å velge 21k som standard. Jeg trodde jeg skulle gå tom. Phew :slight_smile:

1 Like

Får bare opp dette jeg altså når jeg søker opp tx:

1 Like

kjipa, eg var bare sekunder etter åpning med transaksjonen. nå er det ikkje mange sekundene før det er utsolgt og min transaksjon er still pending :frowning: :cry:

1 Like

Altså jeg skjønner faen meg ikke dritten!

Sendte ETH via MEW, trykket Send + “yes I am sure”. Gjorde så det samme på CMT… Ingen ting ble sendt?!

ETH utsolgt, mer CMT igjen!

JAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jeg fikk tokens! :slight_smile:

3 Likes

Jeg begynner å tro det er scam :confused: Når så mange av oss har fått er det noe som ikke stemmer. Ellers har folk fått kalde føtter og bare gitt faen, trodd det ville bli utsolgt eller noe…

MEN: min CMT-overføring står nå som utført, men har ikke fått ABT-tokens enda.