Min plan:
- Overfører ETH
- Overfører CMT
Min plan:
Tenker også ETH først og CMT etterpå.
Vi får sitte å refreshe fra kl 01:59 på søndag da. Hvis ikke siden blir overbelastet så man ikke kommer inn da
Det med gwei/gas ble oppjustert fra 31/51k til 60/200k etter en spørreundersøkelse på telegram. Så 60/200k er rett. Ikke send mer, for da går den ikke gjennom.
Er dette blitt bekreftet på deres hjemmeside?
Er dere klare folkens? Må ut og handle mer ETH til i kveld. Lykke til alle sammen. Måtte vi alle få noe hver
Kjøpte billige altcoins i går istedetfor å ikke få noe i kveld:slight_smile:
Men… men… w00t? Kunne jo prøvd i kveld og kjøpts alts om du ikke fikk? Det er min plan. Bare usikker på om jeg får solgt CMT til en OK pris hvis de ikke går gjennom
Hvis man prøver, men ikke får i kveld, får man ether i retur med en gang eller det samme som hvis man bruker for høy gas at det tar fem uker?
Cmt viser som pluss 40% hos meg
Haha, du tuller
Kjøpte 5 eth i går som røk på limit order i natt. Nå står den 50 euro høyere i tillegg. Nice @Nocturne - nice.
Hehe, lykke til alle mann i kveld! Håper alle får for ønsket sum ser ut som at det er kl 2 og ikke 1 i natt forresten?
Blir en spennende natt
Kl. 02.00 i følge hjemmesiden ja. Spørsmålet er om man skal få seg en powernap først eller bare være våken… Håper jeg slipper å stå opp med kidsa i morgen. Kan bli hardt!
Affh, jobbfest i går hvor feberen plutselig kom snikende. I dag har jeg vært mer dårlig, og halsen er så sår at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg, fin kombo…
Mon tro om jeg klarer å holde meg våken!
Da er jeg ready! Hva setter dere som gas?
60 gwei, 200 000 gas
Og hvor mye ETH holder du igjen for å dekke det?
Blir vel 0,000000060 x 200 000 = 0,012 ETH. Men har endel ekstra, så har ikke tenkt så mye på det egentlig
De trekker vel ETH utenom transaksjonen? Altså, man må ikke legge på ETH i det man sender?
Nei, men man må ha litt ekstra i wallet. Ha 3,1 hvis man sender 3 feks
Nei, du må ikke legge det på.
Du sender 3 ETH, men må ha f.eks 3 ETH + f.eks 0,02 til gas