Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Min plan:

  1. Overfører ETH
  2. Overfører CMT
1 Like

Tenker også ETH først og CMT etterpå.
Vi får sitte å refreshe fra kl 01:59 på søndag da. Hvis ikke siden blir overbelastet så man ikke kommer inn da :smile:

Det med gwei/gas ble oppjustert fra 31/51k til 60/200k etter en spørreundersøkelse på telegram. Så 60/200k er rett. Ikke send mer, for da går den ikke gjennom.

Er dette blitt bekreftet på deres hjemmeside?

https://twitter.com/arcblock_io


2 Likes

Er dere klare folkens? Må ut og handle mer ETH til i kveld. Lykke til alle sammen. Måtte vi alle få noe hver :smile:

1 Like

Kjøpte billige altcoins i går istedetfor å ikke få noe i kveld:slight_smile:

Men… men… w00t? Kunne jo prøvd i kveld og kjøpts alts om du ikke fikk? Det er min plan. Bare usikker på om jeg får solgt CMT til en OK pris hvis de ikke går gjennom :smile:

Hvis man prøver, men ikke får i kveld, får man ether i retur med en gang eller det samme som hvis man bruker for høy gas at det tar fem uker?

Cmt viser som pluss 40% hos meg :slight_smile:

1 Like

Haha, du tuller :joy:

Kjøpte 5 eth i går som røk på limit order i natt. Nå står den 50 euro høyere i tillegg. Nice @Nocturne - nice.

Hehe, lykke til alle mann i kveld! Håper alle får for ønsket sum :grin: ser ut som at det er kl 2 og ikke 1 i natt forresten?

Blir en spennende natt :top:

1 Like

Kl. 02.00 i følge hjemmesiden ja. Spørsmålet er om man skal få seg en powernap først eller bare være våken… :persevere: Håper jeg slipper å stå opp med kidsa i morgen. Kan bli hardt!

2 Likes

Affh, jobbfest i går hvor feberen plutselig kom snikende. I dag har jeg vært mer dårlig, og halsen er så sår at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg, fin kombo…

Mon tro om jeg klarer å holde meg våken!

Da er jeg ready! Hva setter dere som gas?

60 gwei, 200 000 gas

1 Like

Og hvor mye ETH holder du igjen for å dekke det?

Blir vel 0,000000060 x 200 000 = 0,012 ETH. Men har endel ekstra, så har ikke tenkt så mye på det egentlig :slightly_smiling_face:

De trekker vel ETH utenom transaksjonen? Altså, man må ikke legge på ETH i det man sender?

Nei, men man må ha litt ekstra i wallet. Ha 3,1 hvis man sender 3 feks

1 Like

Nei, du må ikke legge det på.

Du sender 3 ETH, men må ha f.eks 3 ETH + f.eks 0,02 til gas