Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Har alt handlet CMT nå :wink:

Edit: totalinnvestering blir ca. $5700. Det får være OK.

eli5-behov.

Ok, jeg skal være nøye med gas og gwei. Men hva skjer egentlig på lørdag? Må jeg logge inn på siden og refreshe som en gal? Så kommer adressen opp, copy paste til MYW og send?
Da avviser de alle transaksjoner som ikke kommer fort nok?

Hva er greia med at man også kan betale med CMT? Har de ett samarbeid, eller er dette bare helt random?

de har et form for samarbeid + litt samme folk/advisors bak osv.

1 Like

Den er god! Hvis man skal overføre både Eth og CMT under denne ICOen, har dere da tenkt å sende CMTene rett fra exchange? Er vel ikke muiig å endre gwei og limit der?

Ser for meg å kjøpe maks CMT nå siden den er svakest i forhold til BTC kontra Eth/Btc.

Eventuelt så skal jeg også sende litt Eth fra min konto på MEW.

@Nocturne ser du har tenkt å bruke begge, hva tenker du?

Send CMT til MEW - send ETH & CMT fra MEW til Arcblock’s adresse.

Må man sende i 2 omganger da?

Dette er jeg litt usikker på. Har ikke sendt tokens fra MEW før, kùn ETH. Vet ikke om CMT bruker gas osv. - må finne litt mer ut av det. Jeg antar man må sende to ganger ja?

1 Like

Visste ikke at det gikk å sende CMT til MEW. Men da blir jo saken grei. Må nok sende i 2 omganger rett etter hverandre da ja @E-man

1 Like

Hvis det er en ERC-20 token, er den på Ethereumplatformen. Der overføres ETH og andre tokens med gas, så så lenge du får det inn på MEW, gjelder dette. På MEW, overfører du max én token av gangen, da du bare kan velge en i dropdownmenyen når du sender. Hvis det blir trangt inn døra, kan det kanskje lønne seg å prøve CMT først, da det sannsynligvis vil være færre som gjør dette. Men dette kommer jo an på hvor mange tokens du får for CMT, hvilket ikke er fastslått enda.

1 Like

CMT verdien når jeg kjøpte tilsvarte ca. 2 ETH - så man får nok mer CBT med ETH enn med CMT.

Igjen så spørs det om man i det hele tatt rekker å få noe for ETH. Dette blir en individuell vurdering.

Jeg er litt i stuss her. De sier det ikke blir gas wars siden alle får individuelle adresser å sende til, og de har fastsatt gas & Gwei. Forutsatt at 5000 brukere sender samtidig så er det nettverket som da bestemmer hvem som kommer først frem?

1 Like

Ja, omtrent, men egentlig er det vel de som er raskest ute, og treffer de tidligste blokkene. Blir nok små marginer som avgjør her, men sånn sett skal det nok en del til for at denne ikke pumper raskt på exchange dag 1.

1 Like

Synes det er litt rart. På bitcointalk sier admins at grensene er;

“the gas price needed is 60 gwei and 200k gas limit”

Og leser mann på deres ICO side står det klart og tydelig;

Gas maximum level:
ETH: 31 gwei 51000+
CMT: 31 gwei 51000+

Går ut i fra at man bør kjøre safe og følge hjemmesiden. Håper bare man ikke taper kampen mot andre som kjører opp høyere limits…

Tror jeg kommer til å kjøre med CMT først. Tenker det er bedre å beholde ETH om jeg ikke får med ETH men med CMT. Vet ikke hva CMT er engang. Ikke en Coin jeg har lyst å beholde :smile:

1 Like

Meldte fra på Telegram at infoen var ulik på hjemmesiden ifht. andre forum. Fikk beskjed av admin om at de skal oppdatere hjemmesiden. Følg med på hva de sier på hjemmesiden :slight_smile:

1 Like

Flott! Bare å oppdatere her også om du hører noe mer :slight_smile:

Hvordan vet du om du ikke får med ETH da? Må man ikke bare sende det over også får du det tilbakebetalt hvis de er utsolgt?

Jo, men som @choo skrev så er det nok færre som sender CMT enn ETH. Er jo bare gambling uansett, er ikke garantert noe og som jeg skrev over får man mer CBT med ETH enn med CMT.

Edit: du må vente 4-5 uker på tilbakebetaling hvis du ikke får om jeg har skjønt riktig.