Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Slik jeg har skjønt det får man en ETH adresse du skal sende det til.

1 Like

Er man garantert å få om man er på whitelist? Eller er det first come first serve? Tror ikke det blir gas wars siden alle får unike adresser men likevel, man er vel ikke garantert å få tokens? Lyst på mange tokens… hvor mye ETH er det pr token? Er ikke tokenprice ca. 0.56 cent? :sunglasses:

Ref punkt 10 på Telegram pinned lista: Each account will have one unique offline cold wallet. ETH adress will be on available on sale day that you have to log in to check. Firsk come first serve, but no need gas war.

1 Like

Lyst til å signe opp for 1 eller 2 ekstra ETH om du får mer enn du har planer om å gå inn med? Skjønner jeg var for sent ute til festen, ikke satt meg i nærheten av nok inn i dette til å gå inn med noen betydelige summer, men kjenner at det hadde vært kjekt å ha noen tokens før de skal handles på børs :grin:

Det er vel 02:00 på søndag?
"The public sale will start on Feb 3rd, 2018, 7pm CST."
CST er -6
vi er i UTC+1 som er +1
7 timer forskjell.

Tror dere man må være tilgjengelig da eller holder det å gjøre det utpå søndagen? :thinking:

Jeg ville nok vært tilgjengelig. Andre ICO’er har vært over på under 20 minutter, så er den ikke unnagjort før “utpå” søndagen blir jeg noe overrasket :sweat_smile:

1 Like

Skal tenke litt på det @Jensen - merker at det er flere som spør om dette og det kan bli litt problematisk, ikke minst mtp. at man ikke er sikker på at man får det antall tokens man selv håper på å få. Jeg prøvde å spørre dem om man er garantert noen tokens, og de sa nei, det er first come, first serve. Nå har jeg et lite dilemma siden ETH prisen har gått såpass mye opp i helgen. Har fått handlet litt, men langt på nær så mye som jeg skal ha.

Anbefaler de som ikke fikk med seg ArcBlock å sjekke ut Credits (se ICO tråden). Virker som den kan bli minst like stor. Tror whitelist enda er åpen på den, i allefall var det det i går.

I følge denne lenken er det 01:00…

https://www.worldtimebuddy.com/est-to-norway-oslo

Fordi du har valgt EST og ikke CST

1 Like

Sitter og rister på hodet her. Takk for at du spotta det :smile:

Max cap på 3 ETH eller 7.500 CMT per hode i følge telegram’en nå. 100k som er whitelistet hittil samt kun 12.500 eth i hard cap . Det kommer til å bli meget trangt i døren kl. 2 natt til søndag 4.februar. Hjelper heller ikke at eth-prisen har økt i det siste.

2 Likes

Du tuller?? Argh… nesten så jeg ikke vet om jeg gidder… har 10 ETH klar.
Jaja, får kjøre enda mer inn i Credits da… :smile:

Hva i h… holder de på med? 12.5k i hardcap, og de har whitelistet 100k ?
Haha, den ICOen er jo fulltegnet på 4166 personer… :frowning_face:

Kommer man med så må det kunne bli bra salg på exchange… Vi har middagsgjester lørdag så jeg må bare stikke meg unna i 5 minutt på do :slight_smile: Er våken uansett. Men neppe edru, det er litt farlig…

Samme tendens med WePower ICO’en. Over 190k whitelistet og max 0.2 ETH per pers. Dette gjør de for at alle skal få lik sjanse til å få en bit av kaka i public sale. Det de glemmer å nevne er at hvalene allerede har tatt de største kakestykkene gjennom private -og pre-sale!

"Important: Gas limits as 51,000 and 31 Gwei. If you set way higher gas limit to participate, your purchase will be returned, refund will be process in 5 weeks after tokens released. "

Hentet i fra: https://icodrops.com/arcblock/

Er veldig dårlig på dette med gas limit og Gwei… Har tidligere overført med 200 000 i gas limit og litt høyere gwei…

Ser dårlig ut som noen får noe Arcblock @Jensen :smile:

Har prøvd å sette meg inn i gas og gwei selv men skjønner lite av det.
Bare gjør som de sier så går det nok bra. Fryder meg litt at mange nok tror det er gas wars og setter for høy gas limit, noe som vil gjøre at kontrakten ikke går gjennom :wink:

2 Likes

Får se an utviklingen når den går på børs da. Hva tenker man er reell mcap å håpe på i nær fremtid?

Skal tenke litt høyt her men total supply er 186 mill. Tokenprice er ca. 0.57 cents. Dvs. mcap ved launch er 106 mill (ca), noe som vil plassere dem på 170ende plass (bak Spankchain). Det er vel safe å anta at dette prosjektet er noe mer verdt enn spankchain og mtp. hypen og hvor mange som vil inn i forkant, er det også safe å anta den vil stige 5x fra start.

På 1 dollar har vi mcap på 186 mill. og en 124 plass (foran Vertcoin).

13 av topp 20 coins er plattform-baserte. Ingen av dem (såvidt jeg vet) er cloud baserte (kjenner ikke til alle). Skal ikke si hva min price target er men mener 10x er et veldig konservativt estimat (vil prise selskapet til ca. $5.7 eller 1 milliard USD).

2 Likes


Denne må leses.
Individual cap er ETH: 0.1–3 ETH + CMT: 200–7500 CMT (Cybermiles Token)
Så man kan gå inn med 3ETH + 7500CMT (som tilsvarer i underkant av 2ETH @0,3USD).
Hjelper hvertfall litt for de som vil inn med mer.