Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Enig. Bedre å satse stort i det man tror på en litt i alt - men her tenker nok folk forskjellig. Noen liker å hive dart, andre bruker sniper rifle med lasersikte :wink:

Det sier du inntil du har vært med på en del ICOer og ikke fått plass :slight_smile: Men argumentet kan jo egentlig brukes omvendt og, at du heller satser stort i mange - fordi du ikke kommer inn den trange porten.

Vi får ønske hverandre lykke til!

1 Like

Absolutt! Vi får se hvordan det går med ArcBlock! :smile:

Litt uklart dette, men bildet under betyr vel at KYC enda ikke er godkjent, stemmer ikke det?

Hva er status på dere andre?

image

Flytter denne over her:

Ser dere har diskutert det lengre oppe, men starter Arcblock ICO kl 2 natt til søndag? @Nocturne

Blir nattevakt neste helg altså.

Ja det stemmer @Mr.Bee så nå det bare å gjøre klar midler på wallet og gjøre seg klar til neste helg :smile:

Jeps, bare å gjøre klart :smiley:

Selv håper jeg på en høyere oppgang i coins’ene jeg sitter i vs. ETH, slik at jeg får litt mer ETH per coin jeg selger, innen ICO starter.

2 Likes

Jeg har akkurat samme bilde på min

Edit:
Litt godt gjort, men jeg fikk mail 1 minutt etter jeg posta og der står det at jeg kom gjennom registreringa og klar for public sale

Haha, da tenker vi akkurat likt. Får håpe uken som kommer gir oss noen fine trades :+1:

1 Like

Snakker om solen, der fikk jeg akkurat bekreftelsen på mail og statusen er nå oppdatert:
image

2 Likes

Samme her :+1:

1 Like

Ja, 7 PM EST er kl.02:00. Jeg prøver bare å finne ut om det er natt til søndag eller mandag. Noen som vet? Må vel være natt til søndag?

Jeg er på level 3 nå: «Good news. You are verified for the token sale». Gleder meg til denne kjenner jeg. Telegramen deres koker over av sure folk som mener de stengte registreringen for tidlig :smile:

Enkleste er vel å telle dager og timer? Jeg tror det er 02.00 natt til søndag ja.

1 Like

Er det ikke 01 natt til søndag?

Jo, du har rett. Merkelig, sverger på at det stod 02:00 sist jeg sjekket på denne siden:

https://www.worldtimebuddy.com/est-to-norway-oslo

Det er ingen maks grense i arcblock? Fikk lyst å gå inn med litt, halv eth eller noe. Noen som vil handle for meg? :slight_smile:

Det er max cap på 50 ETH pr. pers, men de sier på Telegram de skal justere dette ned pga. pågangen.

Får vente til det nærmer seg da. Men om noen har lyst og rest igjen på maks cap hiver jeg meg gjerne på. Sender eth i forkant. Hyggelig om noen som ikke er insider er snille men må nesten være insider skal jeg våge å sende til ukjente selv med liten sum :slight_smile:

Hei, dette er min første ICO og tenker å investere en liten slant her. Er det sånn at kl 2 natt til søndag den 4.februar så får man tildelt en adresse hvor man skal sende eth coinsa til? Eller skal man allerede ha fått tildelt adressen hvis man er whitelistet?