Ut fra mailen virker jo ikke teknologien patentert - all den tid oppfinneren virker å være klar over at ArcBlock skal bruke algorand i sin blokkjede. Anyway, kanskje et risky bet men jeg skal være med.
For de som ikke orker å lese Whitepaper:
Ja, han ville i hvert fall klargjøre at han ikke hadde noe med prosjektet å gjøre.
Arcblock sier jo bare at det er basert på Algorand, som tydeligvis er open source.
Noen som har gjort seg opp noen flere tanker om denne?
Er dette scam?
- Ja
- Nei
- Usikker
0 stemmegivere
Blir rett til topp ti når den kommer på børs mao
under ID VERIFICATION STATUS står det; verification in process
Samme med dere? Har helt glemt at jeg meldte meg på
Jeg har IKKE glemt at jeg har meldt meg på
Slippes midnatt tror jeg. Stress
Slippes faktisk kl.02:00 natt til søndag.
Samme her: ID VERIFICATION STATUS Verification in process
Mener de sa at siden det var så mange registrerte så tok det 7-10 dager å få svar på KYC.
I spørsmålet om dette er scam svarte 47% nei, 46% usikker og 7% ja. Jeg antar at dere som svarte nei kommer til å delta, men hva kommer dere som er usikre til å gjøre? @Ginzink, @Evwal, @Biotec, @Vegardho, @Rockefoten og @arcone?
For min egen del var jeg selv usikker, men har i ettertid innsett at om dette er en scam - ja, da er den sinnsykt gjennomført. I tillegg er det litt beroligende hvor mange som har meldt seg på - hele 147k.
Fikk bekreftelse på at jeg var verifisert idag og som du nevner @Mr.Bee var det beroligende at så mange har meldt seg på.
Kommer nok til å bli med, men det blir en mindre sum en hva jeg først tenkte.
Hehe, jeg tenker å gå inn med en god del (av det jeg tenker å ha i krypto)
Kult! Da ser det ut til at vi blir mange i samme båt, hehe
Jeg har vel og merke ikke blitt verifisert, men det har jeg vel og merke forståelse for, hehe!
Tok ikke å whitelistet meg, men angrer på det nå. Samtidig er det vanskelig å finne kapital til alt
Jeg blir nok med. Grunnet all FUD’en så tar jeg ikke ett stort lodd, men heller ett middels til lite lodd.