Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Ut fra mailen virker jo ikke teknologien patentert - all den tid oppfinneren virker å være klar over at ArcBlock skal bruke algorand i sin blokkjede. Anyway, kanskje et risky bet men jeg skal være med.

For de som ikke orker å lese Whitepaper:

Ja, han ville i hvert fall klargjøre at han ikke hadde noe med prosjektet å gjøre.

Arcblock sier jo bare at det er basert på Algorand, som tydeligvis er open source.

1 Like

Noen som har gjort seg opp noen flere tanker om denne?

Er dette scam?

  • Ja
  • Nei
  • Usikker

0 stemmegivere

Denne blir stor! #hype #whenmoon #whenlambo

1 Like

Blir rett til topp ti når den kommer på børs mao :smile:

3 Likes

under ID VERIFICATION STATUS står det; verification in process
Samme med dere? Har helt glemt at jeg meldte meg på :joy:

Jeg har IKKE glemt at jeg har meldt meg på :joy:

1 Like

Slippes midnatt tror jeg. Stress

Slippes faktisk kl.02:00 natt til søndag.

2 Likes

Samme her: ID VERIFICATION STATUS Verification in process

1 Like

Mener de sa at siden det var så mange registrerte så tok det 7-10 dager å få svar på KYC.

I spørsmålet om dette er scam svarte 47% nei, 46% usikker og 7% ja. Jeg antar at dere som svarte nei kommer til å delta, men hva kommer dere som er usikre til å gjøre? @Ginzink, @Evwal, @Biotec, @Vegardho, @Rockefoten og @arcone?

For min egen del var jeg selv usikker, men har i ettertid innsett at om dette er en scam - ja, da er den sinnsykt gjennomført. I tillegg er det litt beroligende hvor mange som har meldt seg på - hele 147k.

2 Likes

Fikk bekreftelse på at jeg var verifisert idag og som du nevner @Mr.Bee var det beroligende at så mange har meldt seg på.

Kommer nok til å bli med, men det blir en mindre sum en hva jeg først tenkte.

Tror nok at jeg kommer til å slenge meg på, men som @Biotec så blir det med en mindre sum

1 Like

Hehe, jeg tenker å gå inn med en god del (av det jeg tenker å ha i krypto) :slight_smile:

Kult! Da ser det ut til at vi blir mange i samme båt, hehe :slight_smile:

Jeg har vel og merke ikke blitt verifisert, men det har jeg vel og merke forståelse for, hehe!

1 Like

Tok ikke å whitelistet meg, men angrer på det nå. Samtidig er det vanskelig å finne kapital til alt :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg blir nok med. Grunnet all FUD’en så tar jeg ikke ett stort lodd, men heller ett middels til lite lodd.