Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ARCBLOCK - Blockchain 3.0

Arcblock er en stor scam.

Hvorfor skriver jeg det?

Vel jeg venter ihvertfall på det svaret :slight_smile:

Jeg og, spesielt mtp. på at du ikke en gang var litt bekymret for digitex ico’en :joy:

Edit:
Ellers kan det jo sies at både EtherDelta, Suppoman og Ian Balina har litt vel mye rykte å tape om de hyper og samarbeider med ArcBlock, om det er en scam… Jada, man kan si hva man vil om EtherDelta, men det er jo tross alt en exchange av en betydelig størrelse.

KJeg skriver det fordi: folk som skriver på forum kan ha sine agendaer. Spre rykter. Spre fud. Spre fomo. Eneste grunn for meg var å vise det poenget: hadde jeg bare skrevet sca og latt det bli kunne folk latt seg påvirke…

Når det er sagt, vil jeg nevne at etherdca -adressen over kan tenkes å være scam. Arcblock ønsker ikke å publisere den (foreløpig i hvert fall). Høre på telegram og fikk dette svaret:

Hvem vet? Kanskje er arcblock scam. Jeg TROR ikke det. Men mest sannsynlig er adressen over scam…

Poenget var altså at folk kan ha egne mål med å spre falske (eller ekte) rykter. Feks for å gjøre det enklere å investere selv, hindre flere whitelistinger. Så gjøre det klart senere at det bare var et falskt rykte. Vi vet alle hvor vanskelig det kan være å bli med i en ICO med mye interesse!

Ang. Digitex tror jeg ikke det er scam, hvorfor skulle admdir poste masse videoer Av seg selv? Han setter seg i en ganske vanskelig og farlig situasjon.

EDIT: feil bilde. Jeg stilte spørsmål om linken først uten å nevne scam, den ble fjernet i løpet av sekunder. Defore jeg nevnte scam selv.

Godt poeng!

Misforstå meg rett ang digitex, ettersom du alt har fått dine tokens er det nok ikke scam, men det var litt for mye småting som ikke var klart før ICO: github på plass 12t før, verified contract 2t før, osv… Jeg ble usikker og stod over, men håper det blir bra!

1 Like

Noen publiserer kontrakten først idet Ico åpnes! Men ja er enig i st det var litt usikkerhet :slight_smile:

@Mr.Bee - ser AMA nå. Chatten er full av FUD men det virker som de er seriøse…

Det at man får sine tokens har jo ingenting med og det er scam å gjøre da.

Selvfølgelig ikke, men det er hvert fall et steg i riktig retning… kan selvfølgelig være at de plutselig fordufter, og at man aldri får gjort noe med coinsene…

Ganske bullish på prosjektet etter å ha sett ama. Er dette en scam då er den jammen gjennomført

Hm, ser ut til at det fortsatt er 16t igjen av whitelist - jeg bommet visst med 24t :see_no_evil:

Ellers var AMA bra. Som @Chiroman skriver, om dette er en scam er det jammen en gjennomført en…

I tillegg synes jeg AMA bekrefter det CEO har skrevet på reddit tidligere, de er en gjeng med nerder som kunne gjort ting bedre business messig.

Enig med @Chiroman og @Mr.Bee - sett AMA 2 ganger (i går natt og nå), og jeg synes de svarer godt for seg. Man må huske på 1 ting med dette prosjektet. Dette er IKKE open source. Dette er mer som en tradisjonell business som kjører en ICO (tenk det KODAK eller ELE gjør). Mao. vil man ikke finne koder på Github etc. slik man vil med andre blockchain teknologier.

Jeg kommer til å innvestere i denne, men usikker på beløpsstørrelsen. Max. cap pr. pers. er 50.
I og med at det ikke er open source er jeg redd den kan få litt bæd rep i miljøet (tenk Ripple) ?

Edit: OMG… leste på Telegram nettopp. 75.000 påmeldte! Hvor mange ICOer har du sett med slike mengder investorer? Dette er den første jeg har vært borti hvor det nærmer seg 100k påmeldte.

1 Like

blir vel vanskelig å få seg en bit av kaka med så sjukt mange påmeldte

1 Like

Vil tro det ja…

Hmmm, hva ER dette? Bruker de teknologi de ikke har rettighetene til eller?

Se whitepaper side 22!

1 Like

Virker litt uklart, de sier jo ingenting om at de jobber med ham, bare at de bruker Algrorand. Ser ikke om det er patentert, men ved første øyekast virker det jo bare som at de beskriver blockchain varianten de bruker i prosjektet.

1 Like