Han frigir nok midler for å kunne innløse opsjon
« * Super-sensitive –Ct values reduced by as many as 8 cycles for RT-qPCR»
Da tenker jeg
Det som står i stor blå boble. Tar jeg feil ?
Ikke nødvendigvis. Applied Biosystems kan ha integrert COD UNG i sin master mix.
Hvis man leser informasjonsbladet om mastermixen framkommer:
At UNG er heat-labile kan peke i retning av COD UNG der AZT proklamerer:
Problemet er bare at mange andre produsenter også kaller sine UNG heat labile, selv om de kanskje ikke deaktiveres fullstendig av varme. Fra et enkelt googlesøk kan man lese:
Så vanskelig å konkludere synes jeg.
Her er det vel også reklamert for «post PCR» analyse noe som COD Ung skal være suverent best på.
Uten at jeg vet om produktet det er lenker til er relatert til AZT så vet jeg at Thermo Fischer selger AZT produkter.
https://www.fishersci.com/shop/products/san-hq-bioproc-grade-500-ku/nc1579290
https://arcticzymes.com/arcticzymes-named-thermo-fischer-scientific-biological-supplier-year/
ArcticZymes’ enzymes are included in numerous PCR kits for use in molecular biology and molecular diagnostics. Use of ArcticZymes’ heat labile and cold adapted enzymes has allowed for simplified practices, and has moved boundaries within diagnostics
ThermoFisher satser også stort på AAV, hvor SAN er fantastisk med sin økte aktivitet i salt.
ThermoFisher er konstant på jakt etter oppkjøpskandidater og AZT tror jeg må være på blokka.
Salg av BBG og kjøp av 100% AZ vil jeg tro sukrer pastillen godt.
Det er betydelige problemer med å få levert råvarer til farmasiindustrien. Nesten 70 prosent må importeres, blant annet fra Kina. Lokale leverandører har stanset produksjonen på grunn av koronautbruddet og nedstengninger.
Full stans i eksport av koronavaksiner ut året | DN
Slike problemer har vel ikke AZT. Tromsø har vel knapt hatt noe koronasmitte.
Ser en til Top 50 og siste dagers bevegelse så er det helt utrolig at kursen har gått ned.
Kan ikke skjønne annet enn at vi har sett bunnen i denne omgang.
Jeg tenker første fallet skyldtes gevinstsikring. Og så har det vært sur makro. Men jeg er også overrasket.
ArcticZymes Technologies ASA: Minutes from Annual General Meeting 2021
ArcticZymes Technologies will present at ABG Life Science Summit
Synlig Short gone, så arrowstreet under 0,5%
ARCTICZYMES TECHNO
Today: 0
Yesterday: 285989
Fremdeles roboter som presser kursen ned. Også andre som presser opp. Sjekk børsen i tilnærmet sanntid
Short aktøren er helt sikkert fortsatt der Boella, men nå har de dekket inn litt 2 ganger på de siste ukene. Det betyr at algoritmene deres med stor sannsynlighet har kommet fram til at vi er på bunn for nå teknisk sett. Da er det bare en vei å gå da
ChAdOx1 nCov-19 (AZ) vaksinen har urenheter i seg. Det mistenkes at de sjeldne men alvorlige bivirkningene skyldes dette, men det er ikke bevist ennå. Kan det være seg at enzymene de brukte under rengjøring ikke var av god nok kvalitet? Hvis det er tilfelle er det glimrende muligheter for AZT med SAN HQ.
Hei Bearwithme
Jeg syntes at du hadde en troverdig analyse og at det skulle gå oppover igjen i dag. Imidlertid regner jeg med at vi begge ble skuffet i dag. Shorterne er fremdees i arbeid. Kan du gi en ny analyse på bakgrunn av hva vi har sett i dag?
Mvh
boella
Vel, jeg kan låne fra en annen aksjonær i AZT. LaBull sa det bra her om dagen (noe omformulert ). 90% av aksjonærene i AZT er småaksjonærer, dvs privatperspner som deg og meg. Når fordelingen er slik vil stort sett aksjen være volatil, folk selger for å sikre, folk selger for å kjøpe andre ting etc. De store aktørene gjør ikke det, og stabiliserer en aksjekurs. Vi som har lagt pengene våre i AZT trenger bare sitte stille. Q1 overasket mange. Det kan godt q2 gjøre også. 3 store aktører har vært på audit. Kanskje de legger inn bestillinger. Verden trenger det AZT har å tilby, og i økende grad for hvert år fremover. Kanskje makro ødelegger i morgen eller dagen etter. Men 5 år fra nå har jeg all tro på at AZT er en vinner.