Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Ja, lidt kedelig udvikling.

Hvem skulle have troet, at AZT skulle blive en “lidt kedelig” aktie?:hugs:

“For øyeblikket” værende nøgleordet. AZT er for de langsigtede. Sammenligningen med stærkt volatile olieaktier er… interessant😉

Kanskje Handelsbanken tar opp dekning på selskapet snart? :slight_smile: https://twitter.com/pharmakillen/status/1531534741815672832

Were 500.000 stocks just traded “off book” this morning?

Ja @ 79

1 Like

Ser ud til at kæmpe med at bryde 80 NOK. Der skal nok nyheder eller et godt Q2 (40+ MNOK) til for at rykke den yderligere op, eller hvad tænker folk?

I og med at vi er inne i en situasjon hvor kursene presses, risikoviljen er lav og alt ikke er like rasjonelt, så er jeg enig med deg om at vi bør over 40 mill. Selv med 40 mill tror jeg ikke vi får et byks i kursen, men om vi nærmer oss 50 mill bør vi se utslag oppover. Markedet er usikre på om azt klarer å levere den veksten de har forespeilet, så da må det bare leveres. Jeg er av den oppfatning om at de kommer til å levere bedre enn fremtidsutsiktene de har presentert basert på et helhetlig inntrykk fra alle presentasjonene de siste 5 årene. 80% AZT og 20% Elabs. Det er min fantastiske differensiering.

2 Likes

ArcticZymes Technologies ASA - Flagging av fullmakter

Kan sagtens være, man bare skulle sælge sig ud af AZT indtil stemningen bliver bedre. Jeg tør bare ikke, for der kan pludselig komme gode nyheder om et godt M&A… selvom det godt nok lader vente på sig…

ArcticZymes Technologies ASA - Flagging av fullmakter

Brygger det opp til kamp ?

Hvad mener du? Kamp om hvad?

ArcticZymes Technologies ASA - Minutes from Annual General Meeting 2022

ArcticZymes Technologies - Mandatory notification of trade

:weary:🥹
Tok ikke hintet fra GF han ??

Han sov vel under GF eller så trenger han noen penger.
Jaja får vel en liten nedtur for at han solgte for litt under kr 160.000. GJESP :slight_smile:

Må vel sies å være ett ubetydelig salg, men hva ble sagt under GF?

Siste tiltrådte styremedlem fikk vel bonus penger med motkrav om å kjøpe seg aksjer.

Så svarer andre styremedlemmer med tøvete/symbolsk salg av aksjer.

Arkitekten bak bonus med krav om aksjekjøp må jo være mildt sakt rystet. :sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

Enig i at dette var ett latterlig salg. Som jeg ikke kan se noen god begrunnelse for. Naturlig nok gjorde det heller ingen utslag på kursen. Syns kursen har holdt seg godt i AZT, på tross av urolige tider. Håper det fortsetter slik, frem til den virkelige veksten kommer. For en par år siden uttalte Jethro Holter at de bare såvidt hadde begynt med kakebunnen, vet ikke hvor langt han anser de har kommet med kaken nå. Men jeg tror de fremdeles jobber med kakebunnen. De guider 20-30% årlig vekst, og Jethro har vist seg og holde hva han lover. Har vært aksjonær lenge, og har ingen planer om og endre på det :rocket: :slight_smile:

1 Like