Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Gunnar Rørstad gjennom Progusan AS.

2 Likes

Progusan står med 250.000 aksjer i den siste oversikten på Tekinvestor.

Jau, sikkert noe kluss med listene. Poenget var uansett spennende at han kjøper…

Spennende og forhåpentlig også et positivt signal :wink:

ArcticZymes Expands SAN HQ Portfolio with Two Advanced Solutions Tailored for Cell, Gene and Vaccine Biomanufacturers

3 Likes

Long-Term Incentive Plan - grant of share options to primary insiders

ArcticZymes Technologies ASA: Invitation to presentation of Q4 and 12M 2024 results

ArcticZymes Technologies announces Q4 2024 Financial results

Lenge siden sist, men nå prøver eg meg med noen Azt lodd igjen :+1:

1 Like

https://x.com/LaBulll/status/1890068733600940359

4 Likes

Heng på :rocket::rocket:

2 Likes

Ja vi får bare håpe på at de lander en avtale med første CDMO iløpet av mars, så vil vi nok se en fin stigning i kursen i løpet av dette året. :crossed_fingers:

Svak selger side her no, kjem jo self meir til salgs, men pr nå ser det ut til og tømmes

Edit : 1374 aksjer igjen uner 18 nå, kunne godt tenkt meg at den ble holdt under 18 til mandag

Edit: 18

2 Likes

Kjøpsordre på over 100k i auksjonen på 19, han fikk ikkke alt, lover godt for fortsettelsen og slutt på dagshøy
Liten salgsvilje, god helg :sunglasses:

2 Likes

Rareste jeg har sett på lenge.

75k i ett jafs, da er du giret på inngang :sunglasses:

edit : ny på 100k :sun_with_face:

Uten at jeg har sammenlignet volum og kursutviklingen, får jeg samme vibber som våren 2020…

Det var den gang eg solgte rundt 6-7kr etter inngang rundt 4,5 el noe, en stund etter det toppet den rundt 100 lappen, var en kjip tid

Jepp var med på samme reise, dog med litt kjøp å salg underveis. Men jeg har aldri solgt meg ut da, bare litt små trading som sjelden var vellykket. Har vært en tung tid, som nå ser ut til å snu i positiv rettning. :crossed_fingers: Det syns jeg vi tålmodige sjeler fortjener :grinning:

2 Likes

Jeg hadde en følelse av at det skulle snu i 2024, men nå håper jeg skuta får vedvarende medvind i 2025. Vi har behov for ytterligere bekreftelser med en signering med en OEM som går “all in” og at veksten materialiseres i regnskapene. Kanskje vi får den eksponentielle inntektsveksten noen av oss har håpet på i noen år nå kommer. Jeg er bullish.

1 Like