Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Ja jeg tror, at bare de klarer og overbevise markedet om at de kan vise til vedvarende og stabil vekst. Så kan denne gå sky high igjen :rocket:. Men det må bevises, før det virkelig tar av tror jeg :crossed_fingers:. Men alt virker og være lagt til rette for eksponensiell vekst så det er bare å lene seg tilbake, og håpe at det går den veien vi har ventet på en stund nå :rocket:

2 Likes

Holy bounce batman

3 Likes

OBX eller Oxford Biomedica er på Advanced Therapies Congress i London. En av posterene de viser frem er den hvor SAN og M-SAN fremheves for bedre kvalitet i sluttproduktet i produksjon av virale vektorer.

2 Likes

AZT er der og, busy Mars :wink:

https://www.arcticzymes.com/events

2 Likes

Kan virke som at OEM audit pågår nå… Nucleases for a step change in AAV /lenti / vaccine yield. Plus Norway… | Sharon Brownlow

3 Likes

OXB med fy24 rapport i dag: Preliminary results for the year ended 31 December 2024 - OXB
bra presentasjon med mye bra info om markedet:
https://oxb.com/wp-content/uploads/2025/04/OXB-FY24-Preliminary-Financial-Results-09-April-2025-FINAL.pdf

2 Likes

Bra plukket opp. Takk for deling.

“Approval is 2,5 times higher in gene therapy than others in ph1” hørte jeg på presentasjonen, fint med 223 forskjellige bioproccesing kunder da:)

3 Likes

Financial calendar

ArcticZymes Technologies ASA - Annual Report and ESG report for 2024

En sånn liten sak som dette gir meg som aksjonær mer tillit til selskapet, selskapets styre og CEO. Det er sånn det skal være og man blir belønnet når prestasjonene i løpet av året tilsier det. Jeg tipper over 90% av selskapene på Oslo børs ville betalt ut noe bonus på oppnåelse av noen av KPIene som skulle utløse bonus.

Some of targets were fully completed whereas the other targets were only partially met. Due to lower-than-expected sales and EBITDA per end of the year, it was decided by the Board of Directors together with CEO that no bonus should be awarded to executive management.

5 Likes

ArcticZymes Technologies ASA: Invitation to presentation of Q1 2025 results

ArcticZymes Technologies ASA: Notice of Annual General Meeting

ArcticZymes Technologies announces Q1 2025 Financial results. Record Customer Base Growth Lays Foundation for Long-Term Expansion

Tanker fra Labull:

3 Likes

ArcticZymes Technologies AS - Mandatory notification of trade

1 Like

ArcticZymes Technologies ASA - flagging av fullmakter

ArcticZymes Technologies ASA - flagging av fullmakter

ArcticZymes Technologies ASA - Minutes form Annual General Meeting 2025