Da høres det ut som et kvalitetsstempel at han er ombord. Hvor leste du at han er største eier?
“Tyvärr gick strategiomläggningen mig helt förbi i december när aktien kostade 5 kronor. Istället fick jag upp ögonen för bolaget i samband med Q1-rapporten, där man rapporterade fenomenala 135% tillväxt och 54% ebitmarginal i enzymdelen. Jag och mina medinvesterare har köpt aktier mellan 10 och 30 kronor och är nu bolagets största ägare med en corner i bolaget.”
Står i bloggen: Jag och mina medinvesterare har köpt aktier mellan 10 och 30 kronor och är nu bolagets största ägare med en corner i bolaget.
Takk! Får lese artikkelen for 3. gang da
Da får vi satse på at det kommer et rush med galne svensker inn fremover😎
Svenskene hauset vel Biotec for ca 1,5 uke siden. Var vel de som tok den til 37-38
Volum lavt på dager algo ledsager aksjen litt ned. Volum langt høyere på oppgang. Det får meg til å tenke at røde dager ikke er annet finting fra algotradere, og denne kommer nok ganske kraftig når investorer begynner å tenke på Q2 rapport. En annen ting, BIOTEC har en MCAP på bare 1.4 milliarder. Om man legger predikert 2021 resultat til grunn (25% vekst) så er dette veldig billig. BIOTEC kan lett prises til 5 milliarder under et år fra nå.
Noen som har sett på TA her? Ligner det en dobbelbunn?
Skal kursen følge den tenkte banen bør den helst begynne å stige fra og med imorgen.
Kursen er i kortsiktig fallende trend og har dannet en fallende kile så et fall gjennom kr 28 er et klart teknisk salgssignal,
Klarer å tegne inn det han ser på mitt chart og, men må si jeg blir imponert hvis det slår til, tanken hadde ikke slått meg en gang på egen hånd.
Solid start på dagen. RT 33
Goddamn
Edit:
Faremomentet i chartet er som alltid volumprofilen, i Biotec er det på 27 som er nivået man må se opp på.
Nattopharma gikk 21% i dag etter denne meldingen:
"Nattopharma melder om gode tider - rett opp på børsen
Farmasiselskapet Nattopharma melder at forretningene går bedre enn tidligere antatt.
Etterspøselen etter selskapets produkter er sterkere enn ventet, ifølge en børsmelding.
Nattopharma melder om en omsetning på 44-55 millioner kroner i andre kvartal, og oppjusterer driftsmarginen for første halvår til over 15 prosent, og viser til guidingen for hele året på 10-15 prosent."
Jeg tror også businessen går så det griner også hos Biotec. Kommer kanskje melding her og om ikke lenge?
Et profitabelt Biotec Pharmacon og friske investorpenger inn i ultimovacs gir et velkomment puff til den norske biotechindeksen
AstraZeneca inngår vaksineavtaler
Avtalen omfatter forsyning av 300-400 millioner doser med mulige vaksiner, fordelt på stadier med oppstart fra slutten av 2020, går det frem av en melding fra nederlandske myndigheter lørdag, i følge Bloomberg.
AstraZeneca samarbeider med Universitetet i Oxford om utvikling av korona-vaksine, og har som mål å øke produksjonskapasiteten i Europa.
Oxford har brukt SAN ved produksjon av virale vektorer tidligere, nå vet vi ikke om de vil bli brukt fremover mtp vaksinen, men det må være lov å håpe
Det er hvertfall et voldsomt volum.
Biotec Pharmacon ASA rebrands as ArcticZymes Technologies ASA
ArcticZymes Technologies er faktisk et kult bedriftsnavn, kan aldri skade det!