Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Nettopp. Det var det jeg sa før åpning i dag. At spekulasjonene våre blir jo bekreftet mye av denne meldingen.:smile:

Kan være det ryr inn med avtaler mot flere selskap.

1 Like

Det er helt riktig.
Alternativet til SAN-HQ er å bruke andre «rense middel» de andre som er på markedet i dag tåler dårlig salt, mens vesken som skal renses inneholder salt. En må derfor først rense ut salt.

SAN-HQ er derfor en enorm forbedring. Det har vært på markedet i snaut 2 år

2 Likes

Dette blir mia. butikk, etter hvert. :slight_smile:

Men si det ikke til noen. Jeg skal ha flere aksjer. :joy:

1 Like

Ser ut som det er flere som vil ha mer også. Noen som prøver å bremse oppgangen, forståelig nok!
Tenker den tar av i 11 draget etter møtene i meglerhusene :hugs:

" vesken som skal renses inneholder salt."
Er saltinnholdet i denne væsken unik for Covid-testing eller er dette noe som går igjen for alle tilsvarende væsker?

Omsetning 19 mill så langt. Det er solid interesse. Tror denne ender på HOD og vi fort er på 40 tallet innen neste uke.

Edit: nå begynner det å smelle!!

Det er noe som går igjen i all vaksine med Viral vector teknologi ( finnest 2-3 andre måter å lage vaksine på)

Viral vector teknologi har vist positive resultat i kreft vaksiner også. Så dette er et enormt marked fremover.

Covid-19 og fasttrack gjør at SAN-HQ hopper flere år fremover i kommersialiseringen. Den markedsposisjon som AZT nå oppnår iløpet av året lå minst 4-5 år frem i tid.

AZT er vannvittig billig.
Salg av SAN-HQ i Q1 var på ca 4,5 mill. Produksjobsjaoasiteten ble doblet i Q4 2019, regner med de enkelt kan produsere for minst 10 mill pr Q i dag. Prosjekt for å øke produksjon er estimert ferdig om 7-9 mnd og da ser en for seg en 100 dobling !!
Årlig produksjonskapasitet med dagens pris blir da 10mill x 4(4Q i et år) x 100 = 4 milliarder !!!

Så må vi ta høyde for at ikke hele produksjonstaket blir produsert og også at prisen på store volum vil gå ned.
Men med full klaff kan SAN-HQ selge for flere 100 mill i 2021

3 Likes

Ref. SoftOx, så er ikke produksjonskapasitet = omsetning/salg

@Dataminer
Vesken som skal renses er Blod, denne inneholder bla. salter, proteiner og DNA. Opgaven går ut på å skille DNA et fra resten da det er dette som skal analysres for antistoffer.

Til dette bruker man SAN enzymet. Den store fordel med dette er at det kan både aktiveres og deaktiveres på lave temperaturer. Dermed får du svarene raskere og test processen blir billigere.

Ingen andre i verden kan levere et så godt enzym som AZT.

3 Likes

Ser du kan mye om AZT. Setter pris på infoen du kommer med. Er selv ganske ny på AZT. Fy søren for et treff. Men det som er best er at jeg er bare så trygg på at jeg skal sitte gjennom Q2 rapport 19 Aug. Vanskelig å vite hvor denne ender når MCAP er så lav i utgangspunktet.

Takker for svar både @FiloD og @Oppturen.

“Dermed får du svarene raskere og test processen blir billigere”
Her er vi vel ved selve kjernen og årsaken til kommende markedsdominans for AZT.

Er litt spent på hvor mange her inne som er med i AZT? Har inntrykk av at det kanskje ikke er så mange. Håper det forandrer seg slik at man får dratt i gang mange flere gode diskusjoner her inne.

Takk til Oppturen og FiloD!

Har ingen greie på enzymer, men oppfatter nå at dette er blitt et produkt med et stort markedet - i kjømda!

Anbefaler å bli “Insider”. Diskuteres bla. på chat’en der nå.

Tok posisjon i går. Traff ganske klokkereint på entringen føler jeg.

:smile:

6 Likes

Sendte ny ticket til support på tradingview.

Vet det var noen andre som også har laget en ticket til support.

azt2

2 Likes

Det skal nesten ikke være lov. Men jeg lurer på om ikke vi fortsatt er billig. Kunne gått inn med mer.

Jeg visste ikke at man bruker SAN-enzymer i COVID-test? Hvilke test er det?

Det er uvisst hvem som eksakt er kundene men ble sagt av ledelse i Q1 presentasjon hvor stor del av omsetning som var relatert til dette.

SAN-HQ blir brukt i fremstilling av vaksine.
COD er et annet rense enzym som blir brukt i diagnose tester for å eliminere falsk positive prøve svar.

Så AZT har flere enzym relatert til covid 19

3 Likes