Mitt inntrykk er at denne avtalen åpner og beviser et bredt market og er kanskje litt like forløsende som den avtalen dere går å venter på i PCIB. Husk AZT har halve market cap til PCIB. Det trenger ikke være dumt å vekte inn i AZT også. Selskapet er så latterlig billig når “the real stuff” har blitt levert og leveres.
Enig Ekspert! Her er også PCIB fortsatt størst i portisen. Er nok mange som funderer på å vekte seg ned om avtale uteblir der. Rally i AZT er nok langt fra over!
Solid omsetning i dag. 50 mill kroner straks >3% av selskapet.
"Enzymes are extracted from living organisms such as bacteria and moulds. They are biological catalysts capable of increasing efficiently the rate of a chemical reaction without using excessive energy, and remain unchanged once the reaction is complete. Minute quantities can accomplish large amounts of product at relatively low temperatures, for example approximately 30 g of pure crystalline pepsin can digest nearly 2 metric tons of egg white in a few hours. “Natural enzymes” are naturally present while “industrial enzymes” are extracted from bacteria or fungi and then added in specific quantities. "
Voksenopplæring.
Omsettes bra volum. Aksjer for 5 mill omsatt allerede.
Da er 30 tallet snart historie!
Tipper det blir litt konsolidering rundt 40, før 30-tallet muligens forlates for godt dersom Q2 blir så episk som jeg tror. Men for all del, reprisingen kan gjerne bare fortsette for min del.
4-5 mill av enzyminntektene i Q1 kom fra Coronarelatert enzymbusiness.
Etter Q1-slutt har testing for corona øket eksponensiellt.
Det kan være vanskelig å forstå hvor mye mer det er testet i Q2 i forhold til Q1, men her er en graf som visualiserer forskjellen:
Hva tror dere denne utviklingen kan si oss om salget av COD UNG (og potensiellt andre PCR-relaterte enzymer) i Q2 ?
Ikke nok med dette.
Neste år skal det antagelig produseres 100-millionervis av vaksinedoser.
25% av alle vaksinekandidater er basert på viral vektor teknikk, og høyaktuelle kunder for AZT med sine SAN-enzymer (Hvis disse vaksineprodusentene ønsker å bruke den mest kostnadseffektive metoden med best yield og renhet vel og merke).
Noen av disse er blant de som har kommet lengst fram og har mest offentlig støtte.
Som Jethro Holter nylig uttalte i en lokalavis i Tromsø som kommentar til den nylig annonserte avtalen:
‘’– De ønsker å bruke best mulig tilgjengelig teknologi, og har inngått avtale med oss, sier Holter."
Er det noen som sitter ned ferske Top 20 Lister nå ?
AZT er min nye favorittaksje. Er jo helt villt hvor under radaren denne relativt viktige teknologien har fløyet. AZT kan lett prises til 5 milliarder.
Det er bare å bli innsider for en liten månedssum så får du nye topp 50 lister daglig
Og da ser det slik ut. Det er for innsidere så jeg vil ikke dele hele)
Edit: Jeg byttet ut biotec pharmacon med AZT
Ser at både 3 og 4 største øker.
Ok da er det gjordt.
Var usikker på om de var dekning på AZT
De var forøvrig 2 poster på 1 mill aksjer som ble rokkert igår, merkelig at det ikke viser?
Tar 3 dager før listene viser😉
Bra volum i dag og. Lurer på om vi snart får dekning av norke meglere snart?
Når er det Q2 tallene kommer?
19.08 står det under hendelser på Nordnet.
Tror det er All in som gjelder da. Lenge siden jeg har sett et så godt case som AZT. Skulle gjerne visst mer om hvilke råstoff trenger de for enzymene de produserer? Hvem er konkurentene?
Så tisdag morgon ser du det. 3 dagars gäller inte bara här utan generellt för alla