Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Og det der bekrefter hva?

Det bekrefter det du spurte etter.
Du spurte etter bekreftelse på at LaBull forventet økt interesse fra fond.

2 Likes

In a big big way, har holdt EMA 100 hele veien og er nå over EMA 20 igjen.

Eneste man kan pirke på er at volumet ikke er så veldig

Alltid en risiko for at det tegner opp noe som minner om en rar hode skulder formasjon, men kan liksom ikke helt se hva som skal komme av nyheter som avgir den

Jeg spurte om det med at han representere største eier, skulle kanskje spesifisert det…

Da for du lese denne, siste 1/3 fremstår for meg som svært troverdig iallefall. :wink:

« Jag och mina medinvesterare har köpt aktier mellan 10 och 30 kronor och är nu bolagets största ägare med en corner i bolaget.»

Det der er kun eget utsagn og bekrefter ikke noe som helst, så får hver enkelt tro hva de vil :slight_smile:

1 Like

Da får du slå deg til ro med at det er SEB som er større aksjonær. :slight_smile:

Om du ikke stoler på mannen så regner jeg med du heller ikke er så interessert i hans posisjoner.

Les deg heller opp på caset, med presentasjoner fra selskapet, så kan du gjøre deg opp en mening på selvstendig grunnlag.

3 Likes

ArcticZymes Technologies is pleased to partner with Shanghai Besto Biotechnology Co., Ltd. in Shanghai for distribution of SAN HQ in China. We anticipate the Team in Shanghai will open a number of relevant and important channels for the organization in the coming year. Their local knowledge and experience is well appreciated.

Fra Linkedin:

4 Likes

Har ikke fulgt så godt med, men er dette er vel børsmeldt tidligere?

Nei.

Burde vel kanskje meldes?

@Warholm Helt enig. Jeg tenker at det her nesten må være en feil. Ny partner i Kina må vel kunne regnes som kursdrivende? Da er det veldig rart at det publiseres på LinkedIn først…

hej

jeg har skrevet og spurgt Børge, hvorfor nyheden om Shanghai Besto Biotechnology Co., Ltd er på Linkedin og ikke på deres egen hjemmeside endnu, om det skal børsmeldes ved jeg ikke, men på deres egen hjemmeside burde det som minimum være

5 Likes

Det ble børsmeldt 08.10

1 Like

Nå har jo AZT pr 8 okt 20 meldt om de har ingått samarbeid med Simcere Diagnostics i Kina. I børsmeldingen fra 8 okt står det blant annet:

“Simcere Diagnostics is excited to collaborate with ArcticZymes AS. This global collaboration not only helps Simcere in the development and commercialization of its metagenomic products, it also provides our friend ArcticZymes with a market penetration opportunity to the Chinese market. We plan to work closely in the future to explore additional means to strengthen our partnership and achieve additional penetration in China.”

Mulig at dagens info blior ansett å være en del av denne penetreringen og at ledelsen har vurdert denne utviklingen er å anse som en fortsettelse av informasjonen som ble gitt 8 okt om deres inntreden i Kina. I såfall tyder det på at det nå pågår en aktiv markedsføring av AZT sine produkter innad i Kina og at markedet ikke få en ny børsmelding for hvert enkelt nytt selskap som AZT inngår samarbeidsavtale med i Kina.

Må vedgå at det hadde vært hyggelig å bli holdtg oppdatert fra selskapet og at vi ikke måtte søke på forskjellige kilder for å få tak i den slags hyggelig info. Som et minimum burde informasjonen vært lagt ut på deres hjemmeside.

2 Likes

Er ikke dette to forskjellige selskaper?

Edit:
Jiangsu Simcere Diagnostics blei meldt 08.10
Shanghai Besto Biotechnology Co., Ltd har ikke blitt meldt.

Jo ser ut som du har helt rett i det.

1 Like

Del gjerne dersom du får svar!

LAMP test godkjent av FDA !
Kan det være denne som bruker AZT sin IsoPol BST ?

https://www.fda.gov/media/143810/download

1 Like

Fikk du svar på dette?