Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Argeo AS

Argeo AS: Cancellation of subsequent offering

5 Likes

Da var emisjonen over og man kan endelig begynne å se opp og frem.

En kan kanskje håpe at videre utvidelse av kapasitet kan skje på noe rimeligere vis, f.eks ved bruk av noe lettere og rimeligere skip, type mtb og ikke slagskip.

Men her er jeg på dypt vann. Det må medgis.

Noen flere kommentarer fra dagens rapport? 1 milliard i tendere avgjøres desember/ januar. Virker som de vinner mye av det de legger tilbud på.

1 Like

Det jeg tenker at de har best teknologi for pr nå er overvåkning av kabler, som de kan gjøre autonomt. Ser ikke at mange kan konkurrere med annen teknologi.

Men jeg er litt usikker på hvor bra marginer de egentlig får siden de likevel må ha store skip for å frakte AUVene. Små AUVer fraktes med store lastebåter. Høres sykt og lite effektivt ut. Ideelt sett hadde de USVer som fraktet dem ut til felt, men det ser ikke ut som de er helt der ennå. Evt at AUVen klarte hele turen selv…

Financial calendar

Argeo AS - Mandatory Notification of Trade for Primary Insiders

4 Likes

Ganske heftig. Skal han være long, eller selger han for profitt ?

Særlig hvis man ser på regnskapet til Ascent. Det man kaller all in?

CEO med trua. Lover alltid godt!

Greit at han gjør dette, etter hauseshowet han hadde føre Emisjonen . Han gjør vel litt opp for seg her synes jeg .

Enig. Ryker Argeo, så ryker Crantz på en større smell enn meg og det er positivt :joy:

Tror nok Trond er long her:)

Argeo kommer til å ta av snart :rocket:Det er det ingen tvil om!

Har selv handlet en del aksjer under emisjonskurs de siste dagene. Har ståltro på dette selskapet med unik teknologi,og et marked på 20 milliarder dollar årlig i mineralforekomster på havbunnen.

https://investornytt.no/uoppdaget-milliardindustri-auv-argeo-first-mover-potensiell-oppkjopskandidat/

Bare å fortsette handle :+1:

3 Likes

Soleklar doblingskandidat :rocket:

Tydelig at en del folk skal ut etter emisjonen, men markedet svelger unna med imponerende appetitt.

Utrolige volumer siste tida for en såpass liten aksje og likevel en fin stigning.

Lover godt!

2 Likes

Hvor ble det av alle de kontraktene som skulle komme i Q4? Ja jeg vet at Q4 ikke er over ennå.

CEO stod frem på tv og var super happy hausser.
En del folk gikk mann av huse for å sikre seg aksjer i selskapet. Blant dem meg.

Så kom dumping emisjon som halverte kursen og vel så det.

Takk og lov hadde jeg vett på å selge halvparten av beholdningen på litt over 7 så snittet er nede på i overkant av 5.

Deretter har d nærmest vært helt stille fra selskapet og happy hausseren.

Direkte useriøst og forkastelig spør du meg

Argeo AS: New share capital registered after exercise of warrants

Interessant å følge disse diskusjonene om havbunnsmineraler. Skulle tro grundige undersøkelser vil bli en forutsetning for gode valg her som er positivt for Argeo. På en annen side, kanskje man er for optimistisk mtp hvor stort dette egentlig kan bli…

Xtrainvestor Larsen sa i siste podcast at han har hørt at argeo var eneste tilbyder i en stor kontrakt som blir offentlig i disse dager.

4 Likes