Er det noe nytt her? Har ikke vært omsetting siden 29 april. Trenger noe gode nyheter her.
Tror ikke dette er et selskap som trenger nyheter, ei heller skal du som aksjonær forvente noe mer per i dag. Vi er allerede luftig priset, men en dråpe i havet i et blue-sky scenario.
Den siste informasjonen er at chippen øker i hastighet med god flyt. Jeg er usikker på hvor mye jeg kan dele på et offentlig forum, men per i dag er no news - best news. Utviklingen går sakte men sikkert mot det som vil være en revolusjon innen hastighet og energibruk innen datasentere, men akk også så mye mer.
Om «planen» fungerer så vil vi investorene bli holdt informert i kvartalet om nye steg de tar i utviklingen av hastighet. Fremdeles et binært, high-risk, case - men inntil videre ser der meget bra ut (subjektiv mening) og om vi ikke får noe hickups så lyser stjerne i det fjerne.
Jeg krysser fingrene hver morgen for at jeg ikke våkner til noe selskapsnyheter 

Haha, liker tilnærmingen din.
Synes også dette er sykt spennende, men gleder meg til nyheter. Tror det vil være slik at alle nyheter vil være positive helt til vi enten har IPCW 3 eller kassen er tom?
En tanke. Om selskapet lykkes, ie IPCW = 3+ Hva er selskapet da verdt? Er det verdt 10% av Intel? Det er i så fall 23 mrd usd eller 200 mrd nok. Dagens pris er 1,4 mrd nok som indikerer at det da kun er priset inn 0,7% sjanse for suksess??
Om de skulle lykkes betyr det at kursen skal gå minst 100x eller >600 kr /aksje
Gøy å leke med tall. 
Ikke umulig med 600 ved suksess:smiley:det kan bli ufattelig stort dette .og som det skrives her så er ingen news god news. Men har så lyst å se utvikling på kurs og:grinning:og at andre skal få sjangsen til å bli med.så kan vi gamle aksjonærer le heile veien til banken 
Ekstremt kuult case som potensielt kan være meget disruptivt for computerindustrien og lage industrihistorie. Nettopp slike selskaper jeg leter etter som investeringscase. Lykkes slike selskaper får man som regel 100-1000 x på investeringen. Nå har jo kursen allerede gått 30x, men det er fortsatt 25x igjen. Og vi snakker ikke om 10 år frem, men kanskje kun 1 år til fasit foreligger (dvs om IPCW når 3-4 og potensielt kan nå 10 eller mer og dermed utkonkurrere dagens teknologi).
Mye å lese om en tar ett søk nå… for eks denne…
Skjer lite her. Får vi en oppdatering i slutten av mnd slik vi gjorde i januar og mai?
Venter i spenning selv…
Hei - noen som har oversikt over aksjekursen p.d.d.?
Emisjon 6kr sist omsatt 8kr i følge vps.
Men vet ikke om det viser riktig for meg 
Det er riktig. Handlet på 8kr 62,500 aksjer 1 september. Emisjon var rundt 20 Juni.
Nærmer seg vel en oppdatering fra selskapet. Noen som har fått en pekepinne når?
Tipper ila oktober. Nærmer seg. Blir utrolig spennende å se om - eller forhåpentligvis hvor mye farten har økt… om de får dette til 

trodde gjerne vi fikk nå i løpet av denne uka . siden vi fikk i slutten av mai og slutten av Januar sist…blir utrolig spennende…
Omsatt for 400k på 8 kr i dag 
Noen som har en kommentar på oppdatering idag?
Skjønte ikke alt, men virker som om det beveger seg i riktig retning. Performance +15%, et par nye patenter(17 totalt), nytt kontor i Israel og noen nye ansatte. Oppfatter at Global placement har vært og er viktig for ytterligere performance forbedring. Tror det er her de snakker om en todimensjonal kompilator (space and time).
Om man ser et år tilbake var fokus veldig på å jobbe med progresjon på et sett av variabler. Dette var frem til da ikke så krevende i forhold til antall ressurser. Jeg leser det de skriver nå (kombinert med fundingen) at selskapet går inn i en annen fase. De er trygge på grunnmuren og at teoriene funker. Nå skalerer de opp. I min bok er noe av det mest positive at de klarer å få tak i ressurser på ønsket nivå i dagens marked. De som velger å jobbe i Ascenium gjør nok veloverveide vurderinger (les: har tro på teknologien), når de i dagens marked kan velge og vrake i jobber. @Amj_ciron har du noen innspill, da du virker å være av de mer tekniske her inne.
Er aksjonær, men har ikke fått noen oppdatering. Kan noen legge den ut?