Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ASETEK - Oslo børs

50 dagers snittet fortsetter å tukte ASETEK ned, spørsmålet er om det nå snart kommer en bunn?

Market cap 660 millioner nå!

image

Tenk at denne sto i 90+ for bare ett år siden. Har vært veldig stille fra selskapet siden da. Er rimelig nysgjerrig på hva slags melding som kommer her nå, forhåpentligvis noe som kan gi et skikkelig dytt :grin:

Det ble et dytt, men videre nedover. Uffda.

Tanker på 20kr @Savepig ? Dersom det blir ca 1kr eps, drar den fort videre ned om ikke veksten tar seg opp.

Følger ikke mye med i ferien men så det kom et profit warning. Tesen vår har jo vært at selskapet ble priset som et vekstselskap uten å være det, og det fikk vi jo bekreftet til gangs!

Så hele caset må vurderes etter neste kvartalsrapport tenker jeg

2 Likes

Solid volum utløst på bunnen her.

2 Likes

Flere her som satser i denne nå?

"Based on current indications for Gaming and Enthusiast segment revenue for the second half of 2019, the full year Group revenue expectation has been adjusted to a decrease of approximately 20% compared to 2018. "

Da er vi på ca 1eps for 2019, ikke så veldig positivt med nedgang i eps de siste årene ? Hvordan er utsiktene for 2020 @Bingo123 ?

Aner ikke. Har bare lest litt her og der(fransjeger på HO) og på meg virker det som som selskapet har fått altfor mye juling. Valgte å kjøpe rundt 20

Teknisk sett driver aksjen og prøver å finne en bunn nå.

Men er 500 mill marketcap billig?

Les innleggene til fransjeger

Asetek Presents Second Quarter 2019 Results on Wednesday, 14 August

Asetek - Q2 2019: Solid Quarter - Increased Uncertainty for Remainder of 2019

ASETEK - Mandatory Notification of Trade: Chairman Purchases Shares

Tanker om selskapet? Falt mye. Innside kjøp siste tiden.

Nytt innsidekjøp i dag. CEO kjøpte 14000 aksjer.

1 Like

Kan ASETEK rett og slett ha bunnet ut??

Børsverdi: 625 315 544

1 Like

Kanskje. Men jeg tror ikke det er klart for signifikant oppgang før de viser gode tall. Blir for lite volum på gaming-segmentet til å komme tilbake på tresifret kurs.

1 Like

Vært fin nå da fra 19 til 24. Her sitter jeg bom stille i båten

1 Like

Pe 22,7 og de hadde gått ned i omsetning i 2018?

:frowning: :frowning: :frowning:

1 Like