Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ASETEK - Oslo børs

Hehe, hadde rett den ene dagen i hvert fall, ned 8% var det vel. Nådde jo 20kr i hvert fall, selv om det ikke varte lenge!
Det er godt å høre, samme for min del, har bare to aksjer nå og den andre går ikke bra, heldigvis ikke like hardt posisjonert der

1 Like

Noen store kjøp fra Non Member her idag, og ganske høy omsetning enn vanlig i Asetek.

Carniege er også på kjøpern nå. “Voldsom” omsetning enn hva det pleier å være.

Jeg tror non-member-kjøpene er interne overføringer innenfor samme meglerhus.

Det stemmer det med non-member. Ja, deilig at det alltid går opp på høyt volum og ned på lavt. Samtidig er det futt når børsen er svak, kjempeflott!

Interessant video om Asetek og Universitetet i Tromsø:

Vil gjerne inn med mer her også, men skulle gjerne vært inne på det nivået jeg ligger på fra før av, nemlig kurs 16 :smiley:

Tviler på at du får noe gitt! Men jeg er på kjøpern hvis den går ned dit selv

Denne har holdt seg bra siste ukene :slight_smile: Ser frem til kommende meldinger fra Asetek.

1,5 kroner til nå, så får du kjøpt!

Hva mener du med det utsagnet der? :neutral_face:

Du sa du ville inn med mer, men på 16kr, og kursen var nede i 17,50 tidligere i dag :wink:

Ikke lavt nok. Redd for at det utsagnet kan bli noe å le av om kort tid, men likevel, satt meg et mål så må jeg bare holde på det.

Asetek har en fremtid, det er sikkert. De leverer vannavkjøling til server farmer, og det finnes ikke så veldig mange av denne kaliberen på markedet til nå. Derfor ønsker jeg å dytte mer penger inn i dette selskapet, men pr nå har jeg ikke noe til å spytte inn. Om Opera går bra til uken så kanskje :slightly_smiling:

Jeg tror dette markedet er undervurdert pr idag!

1 Like

Hehe, ja, jeg venter i spenning her. Den går ned 2-6% nesten hver dag men kommer seg opp igjen, er som før, på små volumer, veldig merkelig. Jeg liker dette selskapet svært godt, kanskje for godt. Var vel litt smisk fra CEO forrige gang da han sa; håper jeg kan skaffe god avkastning for mine investorer, men som en evig kapitalist, så elsket jeg det. Jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å tjene gode penger her.

Opera- hva skjer med budet? Er det reelt og var det pause der til børsslutt i dag?

Gratulerer til deg, Larsen!

Gratulerer? Asetek er jo ned :stuck_out_tongue:

Hehe, tenkte på Opera jeg da, viste seg å være en god investering. ASETEK er i ned i dag, men ja, kjedelig med det lave volumet og nedgang. Har heldigvis tjent inn rundt 43,75% på AVM! Så jeg er på samme sted som da Asetek stod i 20.

Takk! Jeg har lyst på mer i Asetek. Sitter å hviler på kjøps knappen, men vil helst ha noe på 16 blank…

Kan godt tenkes at du får det, selv om jeg ikke trodde det tidligere. Gått mye ned i det siste på lavt volum, dette er jo noe vi har sett før i ASETEK.

1 Like