Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ASETEK - Oslo børs

Jeg skal passe på å ha cash liggende så jeg fort kan hoppe inn om den skulle gå lavere. Må nesten holde meg til planen :slightly_smiling:

1 Like

Der har du 16!

2 Likes

Ja jeg så dette. Typisk egentlig, for jeg startet dagen med å legge inn en ordre på 16.00, men så fjernet jeg den etterhvert for å prøve fiskelykken på noe annet. Det skulle jeg aldri gjort. Får se hva som skjer imorgen da :slightly_smiling:

Mye mulig den detter mer og du har flaks, jeg liker det ikke. AVM gevinsten på 75% ser ikke like bra ut

Uff ja, jeg føler med deg, men for all del ikke selg! Om du har troen på selskapet så blir du værende der du sitter :slight_smile:

Jeg selger ikke ASETEK, jeg vurderer heller å kjøpe litt mer i tilfelle. 24 februar nærmer seg med stormskritt. Den gikk som pokker forrige kapitalmarkedsdag hos DNB og.

Samme som jeg har gjort med Thin Film ganske lenge nå. Kjøpt mer jo lengre ned den går. Kommer til å kjøre samme taktikk med Asetek. MEN, skal sette meg mål og om de ikke slår inn så kjøper jeg ikke mer. Viktig å sette seg mål i dette gamet!

Tok bittelitt på 15,6, var ikke mye igjen på studentkontoen! haha

1 Like

Gratulerer. Jeg har selv fyllt på. Lå ute med en ordre på 16.00 siden idag tidlig. Fikk litt napp ved start idag og siste biten gikk nå for 15min siden ca. Fornøyd med å få fylt på mer, så nå er snitt prisen min på 16.01

Gjelder å holde på planen sin. Jeg har lenge ventet på 16 tallet :slight_smile:

Herlig! Jeg har snitt på 12,62! Fornøyd med den! Nå er det bare å vente til 24 feb for Q og deretter kapitalmarkedsdag.

1 Like

Asetek kom jo med en oppdatering 30 november hvor de skriver følgende:

The company today announces that fourth quarter 2015 group revenues are likely to exceed the record third quarter level of USD 10 million by at least 20%.

Kilde: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=390415

Ja! Jeg ble mye mer bull etter den meldingen. Nå er jo kursen bare 1kr ish over der den var da meldingen kom. Store muligheter for at det kommer noe snask nå og tenker jeg.

1 Like

Leser en paper nå i skolesammenheng som handler om at likviditet i aksjemarkedet kan predikere resesjoner,spesielt da at folk rømmer fra de illikvide aksjene; kan jo være noe av dette vi har sett i ASETEK den siste tiden, den er jo ikke akkurat superlikvid, samtidig som at det er en vekstaksje.

2 Likes

Bra omsetning idag. Lenge siden jeg har sett et så høyt tall.

Jepp! Greit at den ikke bare går ned på 247 aksjer hver dag

Ok+ inngang!

Får vi en reprise her da

1 Like

Gratulerer til oss som sitter i denne :slightly_smiling:

1 Like

Må si jeg er imponert over hvor godt du har truffet i det siste @Larsen

Går nok litt ned da volumet er lite i dag, men gleder meg til Q i morgen.

2 Likes

Gratulerer til begge dere to med en ordentlig fulltreffer! Hele veien :slightly_smiling:

2 Likes