Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Axactor SE – Final results of mandatory offer to acquire all shares in Axactor SE

Skjønner ingen verdens ting hvorledes disse økonomene som arbeider hos Guevoura fund tenker,de øke og øker sin short beholdning. Hadde forstått det om de hadde satset på å shorte i et selskap som sliter, men, Ikke i et selskap som er ferdig finansiert og venter på å ta del i bullsyklusen som vet kommer,

1 Like

Noen som tegnet seg i emisjonen og som fysisk har blitt trukket på kontoen? Har ikke blitt trukket noe enda, bruker Nordea

Ja. Ble trukket før helgen.

Ja ble trukket før helgen. Ser ut til at man fikk mere en tegnigsretten også😊

Axactor inne på DNB sin ukesliste også :slight_smile:

4 Likes

Forstår virkelig ikke hvordan GUEVOURA FUND tenker, tror de virkelig at småsparere som benyttet sine tegninga retter til å bestille aksjer er kortsiktige. Disse motte bruke tegninga retter ellers blir aksjene Deres mindre vært og blir utvannet.

Hvordan kan de shorte i et selskap som er kraftig oppkapitalisert og behøver ingen mer penger før 2024, dette er siste gangen det er behov for emisjon.

Tenker det er mange som er lei hele denne Berg og dalbanen som har vært offer for Shorting over 4 år 5 mnd.

Kvatro ! Kan jeg be om at du legger ut topp 50 listen siste oppdatering for Axactor.

Denne er hentet fra stocktalk oppdatert 25 februar

Tusen hjertelig takk

Ingen forandringer fra Topp 40 og nedover

Emosjon aksjene kommer i morgen, og fra og med 4 er disse omsettelige, ingen ting kan holde aksjen nede lenger, tid for ny epoke i Axactor let the race begun.

Tegna selv i emisjonen, men mistenker en del vil ta noe gevinst om de kan få 10-12% over emisjonskurs de første dagene. Det ville vært råsterkt om ACR handles over 9kr ved close fredag.

Tviler.det er nå aksjereisen starter. Kraftig interesse å få bli med på rettet emisjonen. Her kommer det til å bli kamp om billige aksjer.

Hvem vet hvor kursen går i det korte bildet.

Men…

Axactor har handlet på lave multipler i flere år. Ventet inntjening har begynt å bli justert oppover i et kommende bullmarket.

Forundrer meg ikke om folk selger for kortsiktig fortjeneste. Men mine aksjer er ikke til salgs! Jeg er enig med DNB at en prising på «syv ganger forventet inntjening ser spesielt attraktivt ut».

3 Likes

Det som skjer er topp 50 vil øke fremover, småsparere vil kaste kortene fordi de klarer å sitte stille. De som velger selge seg ut når emisjonen aksje er kommet på Deres aksjespare konto blir da utvannet.

Axactor SE – Update of final results of mandatory offer to acquire all shares in Axactor SE

1 Like

Tanker om AXA i inflasjon-scenario. Bull/bear?

Edit: unnskyld ACR heter det visst nå.

Er vell ingen som hadde regnet med annet, styret anbefalte blank nei.