Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Mandatory Notification of Trade

1 Like

Du har gjentatt deg dette i mange år nå. Du ble advart på 25 og nedover. Du må innse realitetene at ja. Axa vil komme, og det kan fint ta to sifret antall år. Slik som du holder på nå så villeder du andre.

4 Likes

Bra det er flere som er enig i det :slight_smile:

1 Like

Hva vet du om Axactor egentlig,? Jeg kjenner selskapet meget godt. Og jeg sprer ikke løyner la vær og anklager meg

Jeg vet bare hvem som startet denne tråden og har fulgt axa siden både inn og ut. Om jeg virkelig må så kan jeg godt scrolle oppover og hente frem tidspunkter, datoer og poster. Du har gjentatt det samme siden 2018-19 mens aksjen har vært i fritt fall. Jeg er ikke uenig i deg på ekstremt lang sikt. Men å se drømmekurser på 20+ kan du bare glemme de neste årene. Når folk har kritisert deg tidligere så lar du bare være å svare så du har iallefall forbedret deg.

1 Like

August 2018.

I rest my case

Vi er totalt uenig ,så opsjonprogrammet og styret anbefalinger om utbytte er bare svada.

100% uenig.

Axactor hadde vært høyt hvis ikke drabbet av Covid 19? Ingen skal få ødelegge mine drømmer at dette selskapet kommer til å innfri.

Jeg vet ikke om du er blind eller er dement men det er ingen som er uenige med deg. Problemet er at du sier det er i morgen eller neste måned og det har du gjort i 3 år. Det er å villede folk. Du har aldri kommet med noe konstruktivt annet enn løse påstander og objektiv synsing. Det kommer ikke til å skje i 2021, 2022, 2023, 2024, 2025. Axa er et megalong prosjekt og jeg anslår en gang mellom 2025 og 2030 at det kan bli spennende.

Covid har satt en stor brems men bremsen blir enda større post covid siden ingen har mulighet til å faktisk betjene gjelda si da de har vært uten lønnet arbeid under corona

1 Like

Enhver får vel gjøre sine egne analyser og handle deretter, er ikke det greit nok? Lite meningsfylt å nærmest hundse folk for at man deltar på et diskusjonsforum med sine egne meninger. Det blir for enkelt å kalle all optimisme for ubegrunnet haussing. At man kan ta feil, det at ting tar lenger tid enn man opprinnelig trodde, skjer hele tiden, ingen grunn til å hisse seg opp av den grunn. Antar forøvrig det har vært masse penger å tjene for de som hele tiden har “visst” at aksjen skal ned, desto mindre grunn til kjefte på de som har trodd det motsatte.

Innsidekjøp i dag ser jeg, det er positivt, men behøver selvsagt ikke bety all verden. Tiden arbeider for Axactor tror nå jeg, men vi skal høyst sannsynlig gjennom en del kvartalsrapporter til før resultatene begynner å komme.

2 Likes

hva er i veien med deg,? Rister på hodet, skjønner du forstår virkelig ikke inkasso? Jeg lytter på ledelsen hva du de sier, og din spådom er bare søppel.

Dette er ikke Hegnar forum

1 Like

Det er smålig å hakke på meg, om jeg er en langsiktig positiv investor ,Axactor fått utålig mye bank. Fortjener adskillig høyere aksjekurs. Og når Håkon prater at det ikke kommer nye til å skje 2021.2022,2023. Osv.

Hvorfor da om opsjon programmet
Utbytte ,enda høyere utbytte fra 2025. Når det kommer utbytter betyr klart at selskapet går med overskudd.

Håkon rydd i egen bakgår før du hakker på andre,

Det har jeg gjort og jeg står fast på at du bør tone deg ned da du villeder folk angående axactor

1 Like

La oss holde oss til fakta, AXA har ikke levert. Ferdig snakka, kanskje leverer de i fremtiden, men sålangt har det vært en særdeles dårlig investering.

1 Like

Axactor har vært en fullstendig katastrofe siste årene. Kursen var vel i 35 og skulle bare videre den gang også. Byttet ut sjefer over en lav sko og de sliter hardt med å levere tall det svinger av. Hele tiden skal det komme snart osv, det har blitt sagt daglig i årevis.

bingo 123=enig,det kommer bedre tider først skal det investeres i porteføljen for 200 mill euro i år, må bli ferdig med. Covid 19 først.

Business casen kan synes så enkel at hvem som helst kan klare det, men det har Axactor bevist ikke er tilfelle. Råtne porteføljer er lett å kjøpe, verre er det å tjene slikkelig store penger på de

1 Like

Det var vel ikke Covid 19 i august 2018, når du skrev at den skulle stå i 30 kroner innen året var omme?
Det jeg snapper opp er stort sett hausing. Ensidig hausing. Får bare håpe at det kkke er noen som biter på.

Skal vi holde oss til Axactor?

Denne artikkelen synes jeg var ganske god, med både bull og bear argumenter