Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Nei, 0,2% fra 19 mars 2021 :slight_smile:

1 Like

sikker ?

takk gikk inn på siden til Finanstilsynet, så det nå.

Axactor SE: Nina Mortensen appointed CFO

Vil denne aksjen fortsette fallet lenge tror dere?
Kjenner ikke denne aksjen så godt, men har studert den en stund.
Takk for svar :slight_smile:

Regner med dette er midlertidig bunn for denne gang

Her gjelder det å ha god tålmodighet, har du det ser dette ekstremt lovende ut.

Majoriteten har ikke den evnen.

1 Like

Jo 1255, der tar du helt feil. Majoriteten - altså John Fredriksen - har definitivt tålmodighet.

Er imidlertid litt mer usikker når det gjelder deg, siden du stadig vekk finner det formålstjenlig å minne alle og enhver om at man må være tålmodig. Tror egentlig ikke deltakerne på dette forumet trenger den påminnelsen så ofte. Slikt hører mer hjemme på apeforumet hos Hegnar.

2 Likes

Tar det til etterretning, når det gjelder meg er jeg absolutt langsiktig vært med tidens morgenen.Nå skjønner jeg litt mer hva som skjuler seg bak posten restrukturering kostnader i rapporten ,bla avvikling av 3 kunde sentre i Spania med påfølgende over 50 ansatte mistet jobbene sine med etter betalinga lønn.

Glad for at ledelsen har så stor fokusert på å ha god kostnad kontroll dette vil gi bra tilbake når tiden for utbytter kommer.

2 Likes

Oppjustering :+1:

https://www.introduce.se/foretag/axactor/Equity-research/2021/5/axactor---earnings-accretion-cost-savings-and-easy-comps/

5 Likes

Takk for at du deler Kvatro:)

Nå må snart bank of Amerika være snart ferdig inndekket, skjønner virkelig ikke de som selger seg ut nå.!!!

Pust med magen… :slight_smile:

1 Like

Men kan jo nevne noe siden du har sammenlignet, B2H leverte jo gode tall i dag kontra Axactor som skuffet når de la fram.

Synes oppriktig talt ikke Axactor skuffet ,hadde det ikke vært for Deres restrukturering kostnader 2.8 mill Euro hadde resultatet vært helt annerledes ut.
Og jeg ser jo hvem som selger, nok om det.

Markedet sier noe annet, så får du ha din mening :slight_smile:

Aksjen er kraftig underpriset og det står jeg for. Markedet er irrasjonelt henger ikke på greip.B2H har jo økt med nesten 100% i forholdt til Axactor.

Da vet du noe markedet ikke vet. Det er gull. Selv er jeg usikker. Synes aldri de klarer å få fart på sakene. B2H har helt andre tall

1 Like

Det er en grunn til at B2H har gjort det, sjekke tallene de leverte i dag mot tallene til Axactor.