Hvis du sammenligner det beste gatekjøkkenet du vet om med det verste så er det ganske stor forskjell. Samme kan være innen inkassobransjen også.
Bra av B2h ,Axactor er kraftig underpriset og den kommer kraftig etterhvert. Når et PE fonds ville by 21 kr for Axactor før covid 19 sier det seg at Axactor kursen blir holdt nede.
Det sier noe om potensiale,
Så noen andre enn Endre og co det budet? Ble det meldt?
Det er også vesentlig flere aksjer nå enn før covid…
Kan ikke sammenligne epler og bananer, B2H har vært i bransjen mye lengre en Axactor.
Og desto mer penger kjøpe store portefølje, det samme mulighet har ikke B2h.
Skjønner ikke problemstillingen du nevner desto mer aksjer en før covid 19.
Spiller ingen rolle kursen skal høyt høyt, men ikke i år.
Så klart har antall aksjer noe å si, betyr noe for både markedsverdi og eventuelt utbytte.
Selvfølgelig har det noe å si om et selskap har 1 million aksjer til 1 krone eller hundre tusen aksjer til ti kroner.

Geveran økte med 3.3 mill aksjer ,noe sier meg at bunnen er satt.
Gleder meg mot høsten blir fart i kjøp av lønnsomme porteføljen samtidig sterk kurs økning etterhvert.
Geverans handler har alltid pleid å bli børsmeldt, hvorfor ble ikke denne meldt?
Veldig rart beholdning øker over over dag 2 ,har han virkelig lånt ut så mye til short.
Her er det bare å stålsette seg seg mot høsten. Tydelig at kursen blir kjørt nedover.
Ubegripelig at ikke Oslo børs marked overvåkning griper inn ser hvordan robotene presser og presser den nedover 4000 aksjer av gangen.,dette har holdt på 1 år nå.
Med de fremtids utsikter .
DnB hoffmegleren stoler jeg ikke et sekund på.
De som selger
Dnb fonds
Haug med småsparere
Geveran får tilbake levert aksjer, shortere som enda ikke har tilbake levert sine short aksjer forsatt herjer.
Kunde av Citibank ,mener jeg kan være Bank of Amerika.
Er ikke mer å si snart 5 år har Shortene herjert.
5år bare vært triste utfall for den langsiktige investor.
Nå skjønner vell alle som jeg har påpekt i lang tid ,shortere jobber på spreng her skal det tilbake leveres låne aksjer tilbake til Geveran systemet.
Jobber på spreng for å levere tilbake? Virker ikke som at de trenger å stresse gitt
Det som skjer er at det blir færre og færre småinvestorer paler ikke åsitte stille når det er kursskrell over hele verden,allt pga at rentene skal opp.
Massiv short inndekking med det baserer jeg med at Geveran har fått tilbake levert millioner av V aksjer siste par dagene,ikke noe jeg finner på.
Hvertfall en ting som er sikkert mine aksjer er ikke til salgs før om mange år.
Ja slik går nå dagene ,aggressivt som shortere holder på her foregår massiv inndekking ,skal bli utrolig godt å bli kvitt disse parasittene . De har fucka opp aksjekursen snart 5 år ,
Bank of America har holdt på med sine manipulerte aksjer flyttere 4000 aksjer hver bidige dag ,vi nærmer oss slutten .
Geveran får nå tilbake levert fra shortere ,både de Amerikanske og Europeiske,
småsparere gir fra seg billig aksjer ,topp 20 øker.
Sånn går nå dagene ,shorterne herjer med sine 4000 aksjer de kjører opp og ned forkastelig som de holder på . Det akumuleres på topp 50.
De usikre utolmodige selger seg ut,
Kommer til å bli bra trykk fra høsten .
Det er ikke short, men algoritmehandel…
Og hvem står ikke bak algorithandel foruten headge fonds,de 4000 aksjer starter tilbake Mai 2020 da bank of Amerika begynte å små dekke seg inn.
På topp 50 listen har city bank og soscitet generalses Paris solgt seg ned på listen ,passer bra med de to headefonds som blir brukt til shorting.
Igjen, det er algoritmehandel og ikke shorting… Lær deg forskjellen og prøv igjen…