Takk for at du deler Kvatro:)
Nå må snart bank of Amerika være snart ferdig inndekket, skjønner virkelig ikke de som selger seg ut nå.!!!
Pust med magen…
Men kan jo nevne noe siden du har sammenlignet, B2H leverte jo gode tall i dag kontra Axactor som skuffet når de la fram.
Synes oppriktig talt ikke Axactor skuffet ,hadde det ikke vært for Deres restrukturering kostnader 2.8 mill Euro hadde resultatet vært helt annerledes ut.
Og jeg ser jo hvem som selger, nok om det.
Markedet sier noe annet, så får du ha din mening
Aksjen er kraftig underpriset og det står jeg for. Markedet er irrasjonelt henger ikke på greip.B2H har jo økt med nesten 100% i forholdt til Axactor.
Da vet du noe markedet ikke vet. Det er gull. Selv er jeg usikker. Synes aldri de klarer å få fart på sakene. B2H har helt andre tall
Det er en grunn til at B2H har gjort det, sjekke tallene de leverte i dag mot tallene til Axactor.
Hvis du sammenligner det beste gatekjøkkenet du vet om med det verste så er det ganske stor forskjell. Samme kan være innen inkassobransjen også.
Bra av B2h ,Axactor er kraftig underpriset og den kommer kraftig etterhvert. Når et PE fonds ville by 21 kr for Axactor før covid 19 sier det seg at Axactor kursen blir holdt nede.
Det sier noe om potensiale,
Så noen andre enn Endre og co det budet? Ble det meldt?
Det er også vesentlig flere aksjer nå enn før covid…
Kan ikke sammenligne epler og bananer, B2H har vært i bransjen mye lengre en Axactor.
Og desto mer penger kjøpe store portefølje, det samme mulighet har ikke B2h.
Skjønner ikke problemstillingen du nevner desto mer aksjer en før covid 19.
Spiller ingen rolle kursen skal høyt høyt, men ikke i år.
Så klart har antall aksjer noe å si, betyr noe for både markedsverdi og eventuelt utbytte.
Selvfølgelig har det noe å si om et selskap har 1 million aksjer til 1 krone eller hundre tusen aksjer til ti kroner.
Geveran økte med 3.3 mill aksjer ,noe sier meg at bunnen er satt.
Gleder meg mot høsten blir fart i kjøp av lønnsomme porteføljen samtidig sterk kurs økning etterhvert.
Geverans handler har alltid pleid å bli børsmeldt, hvorfor ble ikke denne meldt?
Veldig rart beholdning øker over over dag 2 ,har han virkelig lånt ut så mye til short.