Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Her er det bare å stålsette seg seg mot høsten. Tydelig at kursen blir kjørt nedover.

Ubegripelig at ikke Oslo børs marked overvåkning griper inn ser hvordan robotene presser og presser den nedover 4000 aksjer av gangen.,dette har holdt på 1 år nå.

Med de fremtids utsikter .

DnB hoffmegleren stoler jeg ikke et sekund på.

De som selger

Dnb fonds
Haug med småsparere

Geveran får tilbake levert aksjer, shortere som enda ikke har tilbake levert sine short aksjer forsatt herjer.

Kunde av Citibank ,mener jeg kan være Bank of Amerika.

Er ikke mer å si snart 5 år har Shortene herjert.

5år bare vært triste utfall for den langsiktige investor.

Nå skjønner vell alle som jeg har påpekt i lang tid ,shortere jobber på spreng her skal det tilbake leveres låne aksjer tilbake til Geveran systemet.

Jobber på spreng for å levere tilbake? Virker ikke som at de trenger å stresse gitt

Det som skjer er at det blir færre og færre småinvestorer paler ikke åsitte stille når det er kursskrell over hele verden,allt pga at rentene skal opp.

Massiv short inndekking med det baserer jeg med at Geveran har fått tilbake levert millioner av V aksjer siste par dagene,ikke noe jeg finner på.

Hvertfall en ting som er sikkert mine aksjer er ikke til salgs før om mange år.

Ja slik går nå dagene ,aggressivt som shortere holder på her foregår massiv inndekking ,skal bli utrolig godt å bli kvitt disse parasittene . De har fucka opp aksjekursen snart 5 år ,

Bank of America har holdt på med sine manipulerte aksjer flyttere 4000 aksjer hver bidige dag ,vi nærmer oss slutten .

Geveran får nå tilbake levert fra shortere ,både de Amerikanske og Europeiske,

småsparere gir fra seg billig aksjer ,topp 20 øker.

Sånn går nå dagene ,shorterne herjer med sine 4000 aksjer de kjører opp og ned forkastelig som de holder på . Det akumuleres på topp 50.

De usikre utolmodige selger seg ut,

Kommer til å bli bra trykk fra høsten .

Det er ikke short, men algoritmehandel…

1 Like

Og hvem står ikke bak algorithandel foruten headge fonds,de 4000 aksjer starter tilbake Mai 2020 da bank of Amerika begynte å små dekke seg inn.

På topp 50 listen har city bank og soscitet generalses Paris solgt seg ned på listen ,passer bra med de to headefonds som blir brukt til shorting.

Igjen, det er algoritmehandel og ikke shorting… Lær deg forskjellen og prøv igjen…

1 Like

Mandatory Notification of Trade

3 Likes
2 Likes

Er ikke mye solskinnsdager denne aksjen har fått oppleve den tid den har vært på børsen. Herjet av headgefonds etc . Må vell snu snart stusslige 9.03 kr hvor langt ned vil shortere ha den før de er fornøyd.

Har aldri i min lange tid på børsen vært borti mer svinneri ,nye innside kjøp blir meldt inn,emisjon er boks de har 100 vis av millioner på bok, Geveran får tilbake levert fra shorterne.

Skal bli helt vidunderlig når vi er mot høsten og Axactor for alvor melder om kjøp av solide lønnsomme porteføljer som vil gi kjempe stor avkastning for Deres langsiktige aksjonærer. Utbyttet etc.

Nå er det bare elendighet .der shortere herjer ,kortsiktige får panikk å selger seg ut,akumuleres i det stille blandet topp 50 .

Fremover blir det færrer og færre småsparere det er sikkert og vist skjønner ikke investor adferden når det er litt storm på børsen ,bitcoin ras,nflasjon tall,lange renter i anmarsj ,sektor flytting mm.

Axactor blir holdt nede ser jo alle.

men kjære vene, ta en pause. Noter det du tenker på ei blokk - les igjennom og vurder om det har noe som helst verdi for andre enn deg selv.

6 Likes

Får satse på det fortsetter videre oppover nå.

2 Likes

Axactor SE: Signing large 3PC contract in Sweden

1 Like

Gode dager nå. Kan vi få et brudd opp over ath?(post covid) Rimelig volatil da, så skal nok trades en del fremover…

ATH er vel nærmere 35

Post covid? Sikker?

Post covid ATH. Første gang jeg har hørt. Nedsablingen av Axa startet lenge før covid.
Edit : Eller du har selvfølgelig et poeng. Den fikk jo kjørt seg noe voldsomt i Mars ja, helt ned til 3.9 eller hva det var.

Med ca 30-50% mindre aksjer :slight_smile: