Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Det papiret her er ikke lett å forstå seg på nå. På en måte føles jo gamle 1 kr ekstremt billig. Men så har den vært nesten 1/3 av dette i fjor og så er det du skrev akkurat også @rayman så vet ikke hva jeg skal tro. Vondt å være inne og vondt å være ute😀

Tror ikke man skal fokusere så mye på ath 35kr, for da var det annen ledelse og mindre aksjer i omløp.

Axactor er nok over 30 kr når utbyttene begynner å komme på løpende bånd passer bra i 2023.

Mindre aksjer,nå masse penger fra de siste emisjoner Axactor har masse muskler kjøpe store lønnsomme porteføljer.

Kan skje, men ikke sikkert det skjer :slight_smile:

Mindre aksjer? Hvordan er det mulig?

Bare forsett å kveruler, du skjønner deg tydeligvis ikke på hvordan dette selskapet vil vokse seg store og gi sterk kursutvikling. Gjennom mange mange år og store utbytter for den tolmodige aksjonær.

Kveruler? Du kommer jo med påstander det ikke er hold i, spesielt ikke det med at det er mindre aksjer… Er jo ikke sikkert utbyttene kommer heller, det er det kun tiden som vil vise.

1 Like

Hvorfor skulle ikke utbytte komme ,er jo allerede meldt .maken til pessimistisk syn.

At de guider det, betyr ikke at det skjer.

Tror du virkelig at jeg skal få panikk å selge denne gulv kalven på disse lattlige nivåer.

Du skriver mye dumt vås.

Har jeg sagt at du skal selge? Nei, gir bare motsvar på ditt positive syn om at alt er bare i skjønneste orden og denne skal bare en vei :slight_smile:

1 Like

jeg mener du har en noe destruktiv og til dels giftig tilnærming til både andre skribenter og beskrivelse av selskapet.

Om du antar alle andre er naive idioter som ikke ser det samme som deg, fair enough. Alle skeptikerne representerer potensiell oppside. Jeg mener du ikke argumenterer godt for caset, er du enig?

3 Likes

Gidder ikke å bruke mer energi ,å mot argumentere med deg .over og ut.

Jeg er en naiv idiot og en grinebiter, men prøver i det minste å forholde meg til fakta :slight_smile:

2 Likes

Liten vits for meg å beskrive mitt syn på dette undervurderte selskapet pga av pandemien som har herjet over 1år.

Når jeg skriver at kursen skal høyt blir jeg bombadert med negativ pjatt ,færre aksjer før en nå osv.

Svært få på denne tråden som har et positivt syn,jeg skal slutte å skrive mer her inne så blir barnehagen fornøyd.

Over og ut.

Men det er jo ikke færre aksjer nå enn før, er det helt umulig å få inn? De hentet mer penger, men økte aksje antallet.

2 Likes

Virker som at det er veldig mange negative på både denne og andre tråder. Mange som skal bjeffe, bite, og argumentere for hva som er feil og hvem som har rett.

Dessverre er det også dette som ødelegger kommunikasjonen og samtalene vi alle egentlig er på jakt etter.

2 Likes

Min erfaring er at det har vært ganske lite av sånt her på TI. La oss fortsette med det.

1 Like

Spott om ,kryr av negative betrevissere.