Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Var tidligere aksjonær I axactor og følger fortsatt med. Denne tråden er en tragedie! Jeg er her på på forumet for å lese og fange opp nyttige innlegg og skribenter.
Det er ikke eneste grunnlag jeg investerer på, for til sist er en selv ansvarlig.

Tekinvestor er langt fra Hegnar forum, ikke i nærheten, men dine innlegg faller i den kategorien så absolutt!

Vær så snill å les denne fra @Hypergris igjen. Jeg er sikker på at det var godt ment.

som jeg har skrevet til @1255 noen ganger. Noter ned det man har tenkt å skrive, ta så en vurdering om dette er informasjon som har nytteverdi for andre.

1 Like

Synes det er på grensen til mobbing av de som er positive på denne tråden. Synes folk får tåle at noen er positive til en aksje, så kan vel de andre heller dempe tråden?

1 Like

Har ikke noe i mot at folk er positive, men en dose fakta i samme innlegg skader ingen.

Spesielt påstander om mindre aksjer etter emisjoner og at de kjøpte ut Fredriksen i ett felles selskap, synes jeg ikke man bør komme med siden det ikke stemmer.

Om noen mener det er mobbing, så må jeg bare beklage det. Så får denne tråden gå videre uten meg :slight_smile:

Lykke til.

2 Likes

Det er ikke mobbing. Det er bare reaksjoner på språkbruk vi ikke er vant med her på forumet. Det å kalle folk for naut osv skal ikke forekomme her.

2 Likes

Etter mitt siste inkassokrav i 2008, så vet jeg godt hva ett inkassoselskap tjener penger på… For maken til påslag :slight_smile:

1 Like

Får håpe du har mer kontroll på privat økonomien nå ! Gebyrene er svekket kraftig etter ny lovgivning .

Ble ikke dette redusert på grunn av covid-19?

Regjeringen halverer inkassosalærer - regjeringen.no.

Neida kom ikke på grunn av det .tydeligvis allt for mange sleit med høye inkasso gebyrer og inkasso selskapene tjente uhorvelige penger .

Derfor kom det en ny lovgivning utstedt finans tilsynet/finans departementet.

Jaokei. Ser det bare er et argument for å få det til å gå raskere. Når det er sagt så er det jo spennende å se om de øker den igjen etter covid-19 er over.

Tror nok ikke det ,uansett berør det ikke Axactor inn stor grad ,inkasso salær øker mest på små krav ,Axactor fokuserer på krav over 30 000 kr.

Ser det er en del upassende innlegg i denne tråden, la oss holde og til saken og forsøke å ikke hausse unødvendig mye. Fortsett gjerne å flagge innlegg som bryter med forumreglene.

2 Likes

Aksjen ser jo veldig spennende ut her, så jeg forstår ikke hvorfor den eneste bidragsyteren som er positiv til aksjen skal mobbes ut.

Det handler ikke om mobbing. Det handler om å få slutt på grunnløs hauss basert på fakta som ikke finnes. Det konstrueres scenarioer som ikke finnes. I aller beste fall er det villedende

Hvordan vet du at den er grunnløs? Tipper Fredriksen har gjort en grundig analyse før han nå har lastet opp den siste tiden.

1 Like

Da puster vi med magen folkens, flere her som godt kan ta seg en luftetur ut en halvtimes tid.

1 Like

Må si det ser bra ut nå! Higher high og neste stopp 14ish?:blush:

1 Like

Nå får gudbedre DNB Marked få finger i realiteten ,kursmålet Deres på 11 kr er passert vi ser at DNB sine fond øker litt og litt. Den eneste som er i nærheten med seriøse kursmål er Sundal og Collier.

Sauene kommer nok etter og øker disse når Axactor leverer bedre og bedre tall etter hver kvartals rapport utover 2022.

Lykke til de som forsatt sitter og ikke blitt skremt av enkelte som har snakket ned aksjekursen.

1 Like

Mente DnB hadde 13kr på ACR, men mulig du som følger selskapet tett har bedre oversikt enn meg.

1 Like