Tror nok ikke det ,uansett berør det ikke Axactor inn stor grad ,inkasso salær øker mest på små krav ,Axactor fokuserer på krav over 30 000 kr.
Ser det er en del upassende innlegg i denne tråden, la oss holde og til saken og forsøke å ikke hausse unødvendig mye. Fortsett gjerne å flagge innlegg som bryter med forumreglene.
Aksjen ser jo veldig spennende ut her, så jeg forstår ikke hvorfor den eneste bidragsyteren som er positiv til aksjen skal mobbes ut.
Det handler ikke om mobbing. Det handler om å få slutt på grunnløs hauss basert på fakta som ikke finnes. Det konstrueres scenarioer som ikke finnes. I aller beste fall er det villedende
Hvordan vet du at den er grunnløs? Tipper Fredriksen har gjort en grundig analyse før han nå har lastet opp den siste tiden.
Da puster vi med magen folkens, flere her som godt kan ta seg en luftetur ut en halvtimes tid.
Må si det ser bra ut nå! Higher high og neste stopp 14ish?
Nå får gudbedre DNB Marked få finger i realiteten ,kursmålet Deres på 11 kr er passert vi ser at DNB sine fond øker litt og litt. Den eneste som er i nærheten med seriøse kursmål er Sundal og Collier.
Sauene kommer nok etter og øker disse når Axactor leverer bedre og bedre tall etter hver kvartals rapport utover 2022.
Lykke til de som forsatt sitter og ikke blitt skremt av enkelte som har snakket ned aksjekursen.
Mente DnB hadde 13kr på ACR, men mulig du som følger selskapet tett har bedre oversikt enn meg.
Nye analytikeren i DNB har lavest kursmål på aksjen blandt sine med konkurrenter av meglerhus .
DNB lavest og Sundal &Collier desidert høyest.
Ja, ABG som forøvrig er en betalt analyse skriver følgende : «Estimated fair value range of NOK 8.4-26.8/share»
Ref: Axactor : Post-result comment Q1'21 by ABG Sundal Collier | MarketScreener
Mulig DNB-analysen ligger lavest, men det er en bra og bull analyse det også
Analysen til DNB patetisk ,forrige analytiker som sluttet for ikke så lenge siden hadde høyt på 20 tallet.
Når oppfatter jeg det meste som skrives her som støy og tildels krangling, men at noen her aktivt snakker ned kursen har gått meg hus forbi.
Hadde vært spennende om Axactor og B2h fusjonerte blitt en giga kjempe i Europa.
DNB har 13 kr i sin siste analyse som forøvrig ligger lenger oppe i denne tråden.
Hvorfor var analysen til den gamle analytikeren bra og dagens patetisk? Noen spesielle estimater/endringer som du reagerer på i den nye analysen?
Analytikerne har jo ofte en egen agenda. Så jeg må nesten legge til tallene og selskapenes drift framfor Analytikeren sin mening.
Men DnB gikk ut i 2020 med å sette ned kursmål fra 25 til 10. En av hovedgrunnene var bytte av analytiker. De har senere satt opp kursmålet til 13 kr. Ettersom pandemien har roet seg.
Veldig merkelig med kursmål og analyserer fra de forskjellige husene.
Få tallene til å stemme selv, så blir det lettere å sitte på aksjene når oppgangen starter mener jeg.
– Jeg har hatt en spennende tid i Axactor. Sammen med et veldig kompetent styre og ledelse har vi videreutviklet en bærekraftig plattform og strategi som jeg venter vil levere høy verdiskaping for investorer, kunder og andre interessenter.
Takk for gode bidrag! Vet du er en langsiktig investor i Axa, men har du satt deg noen kursmål selv?
Det vi ser at topp 20 listen øker og store sannsynligheter mange usikker investorer selger seg ut.
Ikke smart.