Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Mest sannsynlig ja😊 Jeg sitter uansett med alt. Denne trender så fint nå at det ikke har noe å si.

Om du har kort tids horisont ca 8-9 måneder kan det så være

Har mine sterke tvil ,nå er det posjonering på gang mange som vil være med på reisen.

Ser at mange har allt for kort tolmodighet,mange har kastet kortene.

Jeg håper du har rett, nå er det ikke lange veien før jeg endelig ser grønne tall :crossed_fingers:t2: Vært en lang og lærerik reise fra jeg kjøpte den som mitt aller første kjøp i 2016… Satt veldig lenge stille i båten, før jeg endelig skjønte at man kan hive litt vann ut av båten ved å snitte seg ned.

Er i samme båt ,har vært med tilbake 2015,ikke solgt sittet stille under pandemien,Du lykkes nok med din investering når du har evnen til å ha kontroll på dine følelser.

Axactor blir en flott aksje å eie om noen år. Selv skal jeg ikke selge noe før i 2025.

Greit å vite hva som egentlig skjer når en blir “tatt” for mislighold…:thinking:

Financial calendar

Kan du dokumentere at aksjen shortes hardt?
https://ssr.finanstilsynet.no/

2 Likes

Ser du på hoist financial group
Intrum Justitia og B2 H alle små bevegelser men,Axactor der i mot med nesten 5%.

Denne aksjen har fått juling i flere år . All fornuft sier at aksjen er totalt utbombet .

Over 0,2%, les det som står…

1 Like

Takk for at du korrigerte meg :blush:seff er det 0.2%

Axactor har fortjent julingen de har fått. De startet for høyt priset på børsen, samtidig klarte de ikke å levere som relativt nyoppstarta selskap (2015) Men er nå på forhåpentligvis på bedringens vei.

De må levere framover for at kursen skal stige, og de må bevise at de kan levere gode netto resultater igjennom kvartalene.

Sånn er livet.

Jeg tror de klarer å levere varene framover. De har tatt grep og jobber hardt for å nå målet om utbytteposisjon. De kan også bli kjøpt opp om prisen forblir lav når resultatene blir positive.

2 Likes

Styret er hvertfall positive med sitt opsjons program,selv om det fleste uten om topp 50 er negative jeg sitter . Aksjen rast allt for mye

Klart når selskapet skal investere for over 400 mil euro dette år vil det slå positivt på bunnlinjen etterhvert

Når selskapet fokuserer på kutte kostnader vil dette også slå positivt på bunnlinjen

De har ikke investeret i et nymoderne diailing system uten at de er kjempe positive til kraftig vekst

Aksjemarkedet er ikke for hvermannsen

Jeg lytter til hva analytikerne i Sundal &Collier sier i Deres betalte analyse og det er ikke på disse lattlige pris pr aksje .

Garanterer du for det?

Garanterer du for det?

Garanterer du for det?

Det har du rett i.

Kom inn gjennom emisjonen på 8kr, og må være såpas ærlig at du for meg bidrar med røde flagg fremfor interesse for å holde videre. Jeg minnes på at langsiktige investorer kan ha ukritiske høye forventninger og det gir rom for ikke kortsiktig nedside, men medium og langsiktig nedside.

3 Likes

Enig med deg.
Virker ikke som at markedet reagerer på de tekniske analysene til investtech som postes annenhver uke i E24. Ei heller småkjøp fra innsidere.

Tror vi må se enten større 3PC’er som blir børsmeldt eller NPL’er før kursen beveger særlig oppover igjen.
Tror nok halvårsrapporten kommer før vi ser noen nye 3PC’er eller NPL’er.

Er ikke hvert å bruke mer energi , må si jeg blir oppgitt. Dette var slutten for meg .

Ingen vist å kommentere .

Over og ut .

Hvordan kan du si noe sånt ? Blir oppgitt .over og ut for alltid.

Renteregulering

5 Likes

Hvis du leser aksjonærlistene over tid vil du se at fond og andre store kjøpe og selger i forhold til hvordan markedet/kursen går. Småsparerne er i klart mindre tall for å si det slik