Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Dette er heftig

3 Likes

Bare jeg som tror vi snart ser 1. Enten mer kjøp av Fredriksen i markedet, eller 2. Økning på budet til 25? :smile:
Og for et Q4! Bør blåse over 20kr. Coronadiscounten bør legges i kisten nå… (30kr er fortsatt billig)

2 Likes

Hvor mye utgjør gebyrene som nå blir halvert?

Axactor SE - Invitation to presentation of Q4 2019 results

Det utgjør svært lite. Største delen av virksomheten er uten for Norge. Her er hva en skrev på shareville:

Har nylig vært i kontakt med selskapet AXA angående det nye norske lovforslaget, og fikk kjapt og klart svar.

Den delen som går på ren salærreduksjon påvirker Axactor i liten grad da våre snittkrav er ca 30 000 NOK. Kun 4% (i antall saker) av våre inkassosaker i Norge er under 500 kroner og har en privatperson som debitor. Mao, liten effekt for oss." Videre: "(…) reglene gjelder ikke for gamle saker, der hvor inkasso har startet så vil inkassoprosessen fortsette. Men igjen, effekten for oss er relativt begrenset hvis det forslaget som nå ligger til høring blir endelig vedtatt.

Axactor SE - Contemplated private placement

Emisjon​:hear_no_evil::hear_no_evil:

De har levert bunnsolid q4, avvist bud på 22,- genialt taktisk move

1 Like

Axactor SE - Private placement of new shares successfully placed

Mandatory notification of trade

30,59 prosent. Farlig nær en tredjedel av aksjene nå.

1 Like

Da blir det budplikt, men han får ikke gjennomslag før de andre store oppnår gode premier vel?

Hva skjer om finansieringskranen til geberan strupes igjen, for å tvinge gjennom et bud?
Har de tilgjengelig kreditt i markedet, eller blir det flere emisjoner om de skal vokse videre?

Spørsmålet er jo hvorfor han ikke tok hele emisjonen?

Er helt ny i aksjen og lurer bare på om det kan være noe i spekulasjonene om nytt bud??

Oi, er kaptein idiot ute med ny artikkel :rofl:

Vel vel. Ser ut som jeg bokstavelig talt dreit meg skikkelig ut. Kjøpte på 17, 40 og ser man på fasit nå så… Noen ganger lykkes man og andre ikke. Hvor lenge må jeg vente før papirtapet er borte? Vel det finner jeg ut, så snakk om å drifte seg ut🤪.
Gjorde det samme i Hex og Funcom og gikk inn for tidlig. Måtte vente og vente, men ble til slutt rett over 1,4M kroner i gevinst da, MEN burde gjort det bedre🧐

HODL min venn. Kjøpte selv på 17.60,-
Spillet er såvidt begynt og AXA materialiserer seg.

Jeg gjetter på at storeulv prøver seg på 25-30 i bud siden 22,- ble avvist

1 Like

Jada, tror selv det. Men bare at jeg kunne ha fått en mye bedre inngang. Takk for svar og oppmuntring​:blush::+1:

1 Like

Tenkte å doble etter hvert om vi kryper nedover. Hvilket for meg er irrasjonelt på tross av emisjon. Det ble jo budt 22,- for selskapet!